Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde den til mini, og har kjøpt ny av samme type nå til nr to, og er kjempefornøyd. Vi bruker den stort sett bare med isofix, så har mest erfaring der, men har brukt den med belte noen ganger i bestemoren sin bil, og det funker helt topp det
På babybutikken her sa de at den etterhvert skulle ut av markedet, derfor er den sikkert ikke med i alle testene lenger, men den er likevel fortsatt blant toppmodellene sikkerhetsmessig. Slik jeg har forstått det hvertfall![]()
Vi hadde denne stolen med beltebase. Super fornøyd med stolen og basen. Stolen er lett å bære og guttungen satt god i stolen.
Vil jeg tro. Vi hadde ikke, hadde ikke bruk for det. Men du kan jo spørre på en bsbybutikk, de vetEr det noen grunn til at den skal ut av markedet da?
Vet dere også om den kan settes på adapter på emaljungavogn?
Nei er vel bare at de stadig lager nyere modeller. Men dette vet jeg ikke sikkert da. Virka ikke som ho i butikken var den som hadde mest peiling i verdenEr det noen grunn til at den skal ut av markedet da?