Maxi-Cosi Cabriofix med base

ElisabethRB

Forumet er livet
Selger bilstolen vår, Maxi-Cosi Cabriofix med base til 2000 kr.

"Maxi-Cosi Cabriofix har sidebeskyttelsessystem som gir optimal beskyttelse ved sidekollisjoner. Integrert solskjerm og seteforminsker for nyfødte barn. Praktiske kroker holder beltet til siden. Ideelt reisesystem i kombinasjon med bilstoladapterer, passer mange vogner. Setet er godkjent for 0-13 kg bakovervendt.

Superenkel og feilfri montering med Isofix-feste. Minimal risiko for feilmontering pga fargeindikator som viser om stolen står riktig. Regulerbart støtteben; fargeindikatoren angir om støttebenet har riktig lengde. Basen kan festes med bilens sikkerhetsbelter eller med isofix-feste"

Setet er blitt brukt til 2 barn, og er ca 2 år gammelt. (Vi kjøpte det til førstemann i april 2009). Pent brukt, og ikke vært i kollisjon/andre ulykker.

JA JØSS!! om du får 2000 for det.. koster 2399 nytt med base da... !Lykke til!!!

Hehe, det blir poeng for forsøket, men tviler på at d blir noe salg til den prisen;-)

Frk.MammaMor skrev:
JA JØSS!! om du får 2000 for det.. koster 2399 nytt med base da... !Lykke til!!!

Ingen grunn til å være spydig. Vet bare at vi kjøpte dette for 4100 kr nytt, så da tenkte vi 1/2 pris... Men klart, om det har sunket så mye i pris, er jo det flott, og da vurderer vi jo seff. prisen! Vet du hvor vi kan få tak i det så billig? :) Takk for svar.

Jeg irriterer meg grønn over folk som stadig skal selge noe på terminforumene...Kjøp og salg sier jeg bare..  På thorshov koster det 2399 nå..=) De har tilbud flere ganger i året

Back
Topp