glamaria
Gift med forumet
Var på hytta en tur i går og når vi kom tilbake til bilen så hadde en bil rygga i den og bøyd inn siden på bilen sånn at det er en stor bulk og det er vanskelig å få opp døra på passasjer siden [:'(] Så hele veien hjem var sambo drit-sur og når han er sur så kjører han fort og uforsvarlig, så da ble det krangling og dårlig stemning. Jeg er i utgangspunktet veldig plaget med kynnere og får (tydeligvis) mange fler ved stress, så da hele bilturen hjem (2,5 time) satt jeg med mange (10-12 i timen) og vonde kynnere. Har også kort livmorhals så kynnere må jeg forsøke å unngå, ble skikkelig bekymret for at det skulle gå galt, men heldigvis ga kynnerene seg i løpet av natten[X(]
Så idag igjen da vi hadde vært i byen kom vi tilbake til bilen og da hadde ENDA en bil rygget i oss så skiltet var bøyd, ramlet av og lå ved bilen (denne gangen da dama igjen tlf.nr). Nå sitter sambo her og er drit-sur igjen, hele dagen er visst ødelagt synes han [:@] *klage* *klage*
Så idag igjen da vi hadde vært i byen kom vi tilbake til bilen og da hadde ENDA en bil rygget i oss så skiltet var bøyd, ramlet av og lå ved bilen (denne gangen da dama igjen tlf.nr). Nå sitter sambo her og er drit-sur igjen, hele dagen er visst ødelagt synes han [:@] *klage* *klage*