ElisabethRB
Forumet er livet
Det kryr av dem.... Er nesten så det kommer flere inn enn det finnes ute jo[:-]
Kjøpte et slikt maurmiddel som skulle ta knekken på dem, og det hjalp i fjor. Gjorde det samme da jeg oppdaget en maurinnvasjon her tidligere, og det ble bedre, men de er langt fra borte...[:@]
Jeg grøsser og føler at det er skikkelig skittent her[:(]
De kryper jo oppover vegger og gardiner, i sofaen, og finner til og med veien til bordet[:@]
Og jeg kaster all søppel daglig...
Vasker her DAGLIG, med støv, vegger osv, og gulvvask! Jeg vasker alle lekene til lillegutt daglig før han får dem, i tilefelle det lurer seg noen i lekekassa... Er så ekkelt[:'(]
Virker som at ingenting hjelper[:(]
Må få prata med huseierne altså, for dette orker jeg faktisk ikke mer!!!!!
De får ty til hardere midler, for det er jo tydelig at det er hull i veggen eller noe slikt... De kommer ikke inn med hverken planter eller åpne vinduer/dører.....
Blir jo fattig om jeg skal drive å kjøpe det maurmiddelet daglig[&:]
Andre som sliter, eller har tips til noe jeg kan prøve???
Kjøpte et slikt maurmiddel som skulle ta knekken på dem, og det hjalp i fjor. Gjorde det samme da jeg oppdaget en maurinnvasjon her tidligere, og det ble bedre, men de er langt fra borte...[:@]
Jeg grøsser og føler at det er skikkelig skittent her[:(]
De kryper jo oppover vegger og gardiner, i sofaen, og finner til og med veien til bordet[:@]
Og jeg kaster all søppel daglig...
Vasker her DAGLIG, med støv, vegger osv, og gulvvask! Jeg vasker alle lekene til lillegutt daglig før han får dem, i tilefelle det lurer seg noen i lekekassa... Er så ekkelt[:'(]
Virker som at ingenting hjelper[:(]
Må få prata med huseierne altså, for dette orker jeg faktisk ikke mer!!!!!
De får ty til hardere midler, for det er jo tydelig at det er hull i veggen eller noe slikt... De kommer ikke inn med hverken planter eller åpne vinduer/dører.....
Blir jo fattig om jeg skal drive å kjøpe det maurmiddelet daglig[&:]
Andre som sliter, eller har tips til noe jeg kan prøve???