Maur beina???

Negsinth

Forelsket i forumet
Merkelig dette.. Er det noen fler som får en kriblende følelse i beina? Gjerne fra tærne og opp til knærne, nesten som om det er masse maur som kravler under huden!! :p  Helt snodig..  Kommer gjerne når man skal legge seg slik at jeg blir holdt våken! Helt til mannen masserer det bort.. Fler som har noe lignende?

Rastløse ben? Oooh yes...mener at man mangler noe når man har det slik? Magnesium? Eller jeg kanskje helt på jordet, men erindrer så vagt at det er noe sånt.. Forøvrig kommer min kribling som en bivirkning av kvalmetablettene Afipran da..

Sniker fra mars :-) Har dette i armene innimellom når jeg legger meg om kvelden, Flytende magnesium har hjulpet mange med kramper og urolige ekstremiteter.

Jøss.. Så det er mangel på Magnesium altså?  Får vel be legen sjekke meg for det da? :)
Ihvertfall syyykt plagsomt! Mannen stakkars forstår det ikke helt når jeg sier: * ææææh! Maur i beina!! PLease massere* Lol..  Men han er søt å masserer uten å bemerke noe :)

jaaaa! knasker magnesiumtabletter på kvelden..

Søstra mi har det sånn, så ho knaske magnesium tabeletter og det fungere på ho

det er garantert mangel på magnesium ja ..noe som de fleste nordmenn lider av ;) er bare å begynne å ta mag tabletter før du skal sove (og aldri på morningen eller midt på dagen, da du mag har en tendens til å gjøre deg slapp og trøtt)

Fås på apoteket eller?

Begynner også å silte med dette.
Hadde i kraftig i svangerskap nr 1. Da måtte jeg ligge i badekaret hver kveld før jeg la med.
for da roet det seg litt...

jeg bare kjøpte de på helsekost sist, og sa til legen min etterpå at jeg hadde begynt å ta magnesium for rastløsheten, og da sa hun bare at det var lurt... så jeg vil tro det er helt greit.. :)

Back
Topp