Matvraktråd :-D

Knerten3

Glad i forumet
Håper det er flere enn meg som er støtt sultne her og elsker god mat :hello2
Prøver å velge sunn alternativer, spes nå under graviditeten, og håper vi kan pøse på med
gode forslag til sunn mat her. Snacks, sunt godis osv osv.
Fint med litt inspo syns jeg :p
 
Jeg er sykt dårlig på sunn snacks.. men en ting som jeg er veldig glad i er fruktblanding. Men den er jo best med sjokoladebiter og vaniljesaus da[emoji23]
 
Håper det er flere enn meg som er støtt sultne her og elsker god mat :hello2
Prøver å velge sunn alternativer, spes nå under graviditeten, og håper vi kan pøse på med
gode forslag til sunn mat her. Snacks, sunt godis osv osv.
Fint med litt inspo syns jeg :p
Etter å ha slitt med mye uggenhet og kvalme (men ikke spying *halleluja*), har appetitten kommet seg noe. Merker at jeg blir mer og mer fysen på ting, men sånn som istad dro jeg på butikken og kjøpte med kyllingvinger og litt salat. Dro hjem og spiste den bittelille salaten mens kyllingen er urørt :D Kroppen min er ikke helt med, men jeg har noen kilo å gå på, så den trenger ikke å trøkke i seg alt mulig nå om dagen. Fint at jeg får fokusert på mer sunne ting for bebisen:Heartred *vrir det negative til noe positivt*:cheers
 
Jeg snacker på forvellede og saltede edamame-bønner nesten hver kveld nå, utrolig godt! [emoji7] (syns jeg da) Hender og jeg lager meg kikertsnacks med en del krydder [emoji1360]
 
Sunt snacks vil jeg gjerne ha tips til og! Ikke at jeg fyser på usunt snacks eller men kjekt å ha noen tips i bakhånd!
 
Popcorn sees vel ikke på som sunt, men er vel mindre usunt enn andre ting kanskje! Jeg klarer meg ikke uten[emoji23]
 
Jeg er seriøst konstant sulten, helt uvant! Jeg må spise kveldsmat til og med, og det er jeg ikke vant til. Det var forsåvidt en av de tingene som fikk meg til å lure på om jeg var gravid før jeg tok test:wacky: Har skikkelig lyst på sjokolade, men det har vi ikke i huset akkurat for øyeblikket, så her har det gått i knekkebrød med nugatti til kvelds de siste kveldene:p Altså, når romler magen min bare av å lese på tråden her!
 
Jeg er seriøst konstant sulten, helt uvant! Jeg må spise kveldsmat til og med, og det er jeg ikke vant til. Det var forsåvidt en av de tingene som fikk meg til å lure på om jeg var gravid før jeg tok test:wacky: Har skikkelig lyst på sjokolade, men det har vi ikke i huset akkurat for øyeblikket, så her har det gått i knekkebrød med nugatti til kvelds de siste kveldene:p Altså, når romler magen min bare av å lese på tråden her!
Jeg er i helt andre enden av skalaen! Sjokolade lå urørt på pulten min, og matlyst - blæh! :hilarious:
 
Jeg er seriøst konstant sulten, helt uvant! Jeg må spise kveldsmat til og med, og det er jeg ikke vant til. Det var forsåvidt en av de tingene som fikk meg til å lure på om jeg var gravid før jeg tok test:wacky: Har skikkelig lyst på sjokolade, men det har vi ikke i huset akkurat for øyeblikket, så her har det gått i knekkebrød med nugatti til kvelds de siste kveldene:p Altså, når romler magen min bare av å lese på tråden her!

Jeg er i helt andre enden av skalaen! Sjokolade lå urørt på pulten min, og matlyst - blæh! :hilarious:

Jeg er litt begge deler, eller dvs veldig enten eller! I det ene øyeblikket sulter jeg og kunne spist nesten hva som helst, og så når jeg får i meg noe blir jeg nesten uvel mett av halvannen bit [emoji85] Slitsomt, blir jo gående og småspise hele dagen[emoji38]
 
Jeg snacker på forvellede og saltede edamame-bønner nesten hver kveld nå, utrolig godt! [emoji7] (syns jeg da) Hender og jeg lager meg kikertsnacks med en del krydder [emoji1360]
Åh det er sykt godt! men tror ingen butikker rundt her har det... hvor kjøper du?
 
Ferske dadler når søtsuget melder seg eller cottage cheese med hjemmelaget eplemos uten sukker, og kanel
 
Back
Topp