MATVRAK!!

Pearl81

Glad i forumet
Detta e det galnaste eg har opplevd!
Eg spise meg sjøl utav huset snart....De siste dagene har vært helt grusomme, har vært konstant sulten og "hol". Kaster i meg mat hele dagen og kan itje få nok...Eg e flau ass..... I dag når me spiste middag hadde eg to store kyllinglår og pommes frites.....to og et halvt minutt ittepå snur eg mot mannen min og proklamere at eg e sulten igjen......Han bare ler av meg, der eg vrir meg i min fortvilelse og SULT!!! Argh....

Føle med deg. Kan selv spise et realt måltid og være sulten som om jeg ikke har spist på 3 dager 2 timer etter på!!!

Hehe, ska itje vær lett nei.... Har ingen spesielle ting som eg "må ha", men mat generelt får eg itje nok av......håpe det avtar snart! (Det e jo lov te å håpa på nissen!) [:D]

Hehe.. Trur det hører med jeg[8D] (dessverre kansje) Vi kommer til å se ut som nissen visst det ikke slutter snart! Vet hvordan det føles[;)]

blir nå så vi ser ut som nissen før vi er ferdig gått med nurkene[:D] mat må vi ha. hehe uten mat og drikke duger helten ikke[:)] og vi er helter som bærere fram smånisser[:D] går å småspiser hele dagen jeg, så det behøver ikke å gi seg med sulten. våkner om natta å må ha noe i munnen[:)]

Gleder meg nesten litt til denne fasen nå. Har gått uten matlyst de siste 2 månedene. Kvalm og uggen, ikke noe som smaker godt. Men klart, med matlysten kommer kiloene, noe midt i mellom hadde vært bra [:D]

uff sånn var jeg i tre måneder....kvalm og uggen ...det er ikke noe særlig nei...men matlysta kommer....det skal sies:)

heh,heh...kjenner mæ igen der og. va så dårlig i bynnelsen at alt gikk veldig bra, men nu har det snudd sæ helt. sitter å tenker ka æ skal spise neste...[:)] største bekymring til dagen er, ka vi skal ha til middag?? La på mæ med ho Emma 25kg, men nu prøver æ at det skal ikke gjentas, men det hindrer ikke matlysten, nei...[:D]

Jeg er kjempesulten hele tia, men har ikke lyst på noenting..

I dag har jeg bare fått i meg en youghurt , og det er ikke mye å leve på[8|]

Kan nok henge meg på her jeg også. Det virker som om magesekken har absolutt ingen grense. Vi får kose oss mens vi kan.

Back
Topp