matvrak?

mammen t daniel

Gift med forumet
i dag spiste min 3 mndr gamle gutt drøye 300ml mm til kvelds. er det mye eller er det jeg som er helt på jordet? noen som har vet? hva spiser/spiste din da h*n var på samme alder? må si jeg ser svart på kun mm til han er 6 mndr dersom han forsetter å øke på denne måten...

det er mye ja. min spiste så lite at det er ikke nødvendig å si hvor mye engang.. mm går de ikke så mye opp i vekt av forhold til mme hvis det var det du tenkte på når det gjelder å se svart..

Matvrak,ja [:D]  Det meste min kar har spist, er 170...og han er strax 7 mnd. (men nå spiser han jo grøt og middag og div da)
Synes det er godt de har matvett,jeg da [:)]

ORIGINAL: nicolaisinmamma

det er mye ja. min spiste så lite at det er ikke nødvendig å si hvor mye engang.. mm går de ikke så mye opp i vekt av forhold til mme hvis det var det du tenkte på når det gjelder å se svart..

mente vel at jeg lurer på hvordan i alle dager jeg skal greie å holde tritt med han... føler jeg bare pumper som det er nå jeg, både natt og dag, og de anbefaler jo å vente med grøt til de er 6 mndr når de får mm, men fortsetter han i samme tempo er han vel oppe i 1 liter pr måltid innen den tid[&:] (ok, kanskje ikke fullt 1 liter da, men mye i alle fall...)

Oii.. Det var mye [:D].. Sover han greit om natta da, våkner han mye?

Trym drakk vel 230-250 ml mme da han var 3 mnd tror jeg. Men så måtte jeg begynne med grøt da han var så vidt over 3 mnd. Han skulle ha mme hver 1,5 time , [&:] hadde oppi 10-12 måltider i døgnet [8|][:D]..

ORIGINAL: *MammanTilTrym*

Oii.. Det var mye [:D].. Sover han greit om natta da, våkner han mye?

Trym drakk vel 230-250 ml mme da han var 3 mnd tror jeg. Men så måtte jeg begynne med grøt da han var så vidt over 3 mnd. Han skulle ha mme hver 1,5 time , [&:] hadde oppi 10-12 måltider i døgnet [8|][:D]..

han har vært kjempeflink å sove,sov ca 10 timer sammenhengende. nå sover han "bare" 7, og når han vækner da er han helt hysterisk sulten stakkar...

Hørtes ut som han kanskje var klar for grøt snart? Jeg fikk beskjed av hs om å begynne på grøt før hun var fire mnd, for hun var så stor og trengte mye mat..

Back
Topp