Matvrak

Studenten

Studenten
Flere som bare spiser og spiser?! Kommer virkelig til å rulle ut av dette svangerskapet. Litt mais, så pop corn, brus og nå sjokolade..

Jepp, helt likt... Er konstant sulten eller fyser på noe, men blir også kvalm hele tiden fordi jeg overspiser. Og jeg kan ha det helt fint, og så kommer kvalmen kastende på meg i løpet av ett sekund fordi jeg blir sulten. Er med andre ord stort sett en smule ukomfortabel... :-P

Jepp, helt likt... Er konstant sulten eller fyser på noe, men blir også kvalm hele tiden fordi jeg overspiser. Og jeg kan ha det helt fint, og så kommer kvalmen kastende på meg i løpet av ett sekund fordi jeg blir sulten. Er med andre ord stort sett en smule ukomfortabel... :-P
Huff..var sånn i starten her. Men kvalmen har gått over for noen dager hos meg, så jeg har ingen begrensninger! Skal sies at jeg sluttet med snus når jeg fant ut at jeg er gravid. Det gjør alt så mye verre!

Blir kvalm vids jeg ikke spiser med jevne mellomrom. Tipper jeg triller når vi kommer til januar:p

Samme her, blir også kvalm om jeg ikke spiser, skal ikke gå så mange timene mellom heller.

Ete pinade heile dagen føle eg.... :meh:

Vanskelig det her... Spiser jeg for sjelden blir jeg kvalm. Spiser jeg for mye blir jeg kvalm :P så da spiser jeg litt hele tiden føler jeg :S

Back
Topp