matvrak.....

klar for nr 2 :)

Elsker forumet
tenker nesten ikke på annet enn mat for tiden....
spiser og spiser som om det ikke er bunn i meg. men vet jo jeg ikke kan fortsette sånn..
sist la jeg på meg 30 kg, og det skal jeg ikke denne gangen.. huff.
men slutta jo og røyke når jeg fant ut jeg er gravid så har kanskje noe meg det også og gjøre...? Flere som har slutta og røyke om har det likedann?

kjøper inn frukt, men ender oppmed søtsaker og sånn...

Samme her! Men denne gang skal jeg være flink og gå opp minimalt... Ikke engang frukt her. Har noe bær som jeg gir meg selv tillatelse til, men har såpass selvkontroll nå kontra forrige gang at jeg har bare bestemt meg at dt skal gå bra :p

så flink da :)) jeg MÅ bli det jeg og nå...
har begynnt å gå lange turer, så er maten som jeg må få kontroll på og da.
har gått greit å slutte å røyke, så burde jo klare å skjerpe inn på mat/godis rutinene også.

Ja, vet hvordan det er! Prøver å ta meg et knekkebrød istedenfor å spise noe veldig usunt. Akkurat som forrige graviditet frister IKKE frukt og grønnsaker i det hele tatt, og småspiser vel mer pga røykeslutt ja....

Men har hørt om mange som har hatt suksess med å ta seg et glass vann hver gang de får lyst på en røyk istedenfor å spise noe. Det er jo verdt et forsøk??

Uff... Ja... Skikkelig matvrak! Spist en hel pakke med sjokolade cookies siden i går kveld.. Og hamburger til frukost, og enda har jeg lyst på mer mat.. Skammer meg litt! :-s Planen er å ta meg sammen på Mandag! Gå på fjellet igjen og spise sunt. Har slanket meg en del de siste månedene, og lagt om livsstilen, så jeg må ikke skli helt ut av den. Vet også at jeg må spise sundt å trene for å minske risikoen for svangerskapsforgiftning. Fikk det i uke 22 sist svangerskap. Det gir meg motivasjon heldigvis!

Kjenner meg igjen
Jeg spiser nøtter og agurk   i stede for   godsaker og feit mat..
Jeg har fått streng beskjed  i fra overlege på St.olav og erneringsfysolog om at jeg får max legge på meg10 kg under svangerskapet så  jeg må jobbe  hardt med  kosthold....Granateplejuce hjelper veldig mot søtsuget hverfall for meg og vann hjelper på småspisinga ,samt tyggis når jeg er for ille røyk syk

Her og!! 

I dag kasta jeg i meg en stor meny med ekstra burger på mcdonalds uten dårlig samvittighet;)

Sist gikk jeg opp 13 kilo, jeg hadde stoor matlyst første 7 ukene, så forsvant den totalt før jeg begynte å kunne spise igjen to mnd før termin... Så jeg skal bare stappe i meg det jeg kan før matlysten forsvinner;) Hehe forutsatt at den forsvinner da... fortsetter den sliter jeg litt;) Da må jeg heller spise sunt, men hele tiden;)

jepp! er veldig sulten!! men må hele tiden passe på å ikke bli sulten heller! så jeg må spise FØR jeg blir sulten :P hvis ikke blir jeg så ufattelig kvalm!
sist tålte jeg ikke tanken på sjokolade å søtsaker! håper jeg blir sånn nå og

Back
Topp