Matvrak

Hummingbird

Elsker forumet
Jeg har blitt et matvrak. Har lyst på nesten absolutt alt rundt meg og spiser nesten hele tiden.. Er det fler enn meg som har det sånn? Håper det [:D]

Det er greit nok det at jeg har matlyst, bedre det enn å ikke ha det. Men det verste er at det jeg har aller mest lyst på er fy-fy-mat! [:@] Får vel bare bite tennene sammen og håpe på at det går over om ikke så lenge [:)]

Jeg er blitt matvrak av største sort! Er i niende uke nå og tidligere har jeg spist ofte for å ikke bli "uggen". Det har nesten gitt seg nå men spiser hele tiden likevel, for det er jo så godt med mat! Prøver å spise noe relativt "sunt" men sniker seg inn noe sjokolade og is om dagen også...spesielt siden man finner gode anledninger for alt.. man er på besøk, bryllup, det er jo "nesten" helg osv;) har vel lagt på meg tre kilo omtrent :O Får vel begynne å skjerpe meg snart;)

hehe her er det stikk motsatt.
er så utrolig lei av å lage mat å spise den..
håper meg å gubben får en dag ut snart..
kjenner jeg har lyst at noen andre skal lage maten å ikke meg..
[8D][8D]

Her har jeg enten NULL matlyst, eller jeg kan få skikkelig lyst på noe, som jeg bare MÅ ha! [;)] Men spiser ikke mer enn før, bare litt oftere for å unngå å bli så kvalm...
Men sist svangerskap var jeg helt ekstrem mot slutten! Spiste alt, å måtte ha noe heeele tiden! [:D]
Så snart snuppa var ute, snudde det helt om, å matlysten var helt borte.. Måtte tvinge i meg maten. Da ble jeg ganske tynn... Var nede i 57 kilo, noe som er elt for lite for mine 174 cm..

Back
Topp