Matvarer du ikke takler lenger?

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Er det noen matvarer du ikke takler for tiden?

Her sliter jeg med pølser og pølselukt. Brød byr meg også imot, spesielt på morgenen.

I forrige svangerskap fikk jeg skikkelig avsmak for kylling, denne gangen har jeg ikke noe sånt, men har slitt litt med metallsmak i munnen. Særlig frukt smaker beskt og rart. :(

Brød og brødlukt er no go her om jeg er kvalm og uvel. Sist var det alt med tomatsaus og gryteretter :eek: Det går fint denne gangen.

Kylling smaker plutselig fælt (likt som under siste graviditet).

egg og fet mat, makter ikke tanken. Litt kjedelig når jeg egentlig lever karboredusert.
Elsker egentlig lam, men nå frister det ikke. Ingenting smaker som det skal. Utenom appelsin, appelsin er godt.
Funsaft blir jeg dårlig av, har ikke lyst på pepsi max, vann smaker ekkelt, men er det isbiter i går det bra.

Det eneste jeg har lyst på er appelsin, vann med isbiter og grovbrødskive med Søst.

Om morgenen synes jeg bare det å åpne kjøleskapet er pyton :wideyed: her klarer jeg ikke leverpostei , pølse , steking av kjøttdeig eller annet kjøtt , ikke bakverk med valmuefrø eller sesamfrø ++

Her er paprika, spessielt varm i mat, skikkelig æsj :P

Kjøttdeig.. var sånn sist også. Rare greier.

Sjokolade.. og jeg er engentlig sjokoman.. men har hatt det sånn hver gang, så tar det som et sikkert tegn

Sjokolade, skinke, iskaffe, eplejuice, biff er noen av tingene :shy:

Back
Topp