Matvanene deres?

gulleliten2012

Forelsket i forumet
Hva spiser dere for tiden og hva kan dere absolutt ikke spise? :p

Jeg har lyst på pommes frittes, ris, potetmos + saus på. Takler ikke tanken på kjøtt, å spesielt ikke kylling. Sånn har det vært alle gangene :p

Ferske bakverk!
Var flink med kosten før jeg ble gravid, men ingenting av det frister lenger :(

Får lyst på en del ting men går ikke likevel . Mat og drikke er mine verste fiender nå :(

Ris,pasta,stekt egg. .....må ha ting som ikke smaker så mye. Kjenner at kvalmen blir verre nå. Stikker egentlig ikke brus,men nå ligger jeg på sofaen og har lyst på cola. Frokostknekkebrød med brunost er også en slager :-)

matvaner hva er det... :p i dag sp drikker jeg saft og eter kjeks... ikke helt i form... men vanligvis så spiser jeg mye grønt og lite karbohydrater.... (om jeg ikke befinner meg på jobb då driter jeg oppi hva jeg eter... der spiser jeg det jeg orker...

Her er det INGENTING annet enn pizzabolle og sjokomelk jeg får i meg om dagen, spørs hvor lenge det varer, for noen dager siden var det bare nudler som frister... Nå blir jeg dårlig av tanken -.- vurderer snart å sykmelde meg

Jeg må ha salt mat. Har ikke spist brødskiver på sikkert 5 år, men nå er det det eneste jeg klarer å få ned til lunsj. Cottage cheese som jeg har spist til kveldsmat siden så lenge jeg kan huske, får jeg ikke ned.
Også har jeg veldig dilla på eggerøre og generelt middagsmat :)

Jeg er ikke kvalm, men det frister ikke så mye med melkeprodukter som yoghurt, skyr osv. Vil heller ha brød og rundstykker og sånt.

Brekker meg av tanken på taco og
Spaghetti. Brus klarer jeg heller ikke!

Ellers veksler jeg mellom veldig sunne dager og veldig usunne dager. Noen ganger frister det bare med lett salat, andre dager craver jeg burgere og thaimat! :-)

Har nå fått dilla på knekkebrød med leverpostei, å er selvfølgelig viktig at det er riktig type :p

Knekkebrød, nudler, hvitost,avokado,squash,hjemmelaget pizza,surt godteri yoghurt naturell med honning og nøtter,banan! :-P

Karbohydrater!!!!
Lenge siden jeg har spist så usunt som nå :p
Har forresten sjokolade i skapet som jeg har så lyst på, men for sliten til å hente den.

Går på loffskive med snøfrisk, røde druer å mariekjeks å saft det er min daglige måltid av å til smaker jeg litt middag når jeg har brae dager :)

Back
Topp