Mattråden

Lillerose

Forumet er livet
Februarlykke 2016
❤ Juliskattene 2018 ❤
Jeg trenger tips til gode lunsjretter! Jeg craver alltid noe godt midt på dagen, men klarer ikke bli enig med meg selv hva jeg har lyst på [emoji85]

Tenker forøvrig at denne tråden kan brukes til tips til god mat, enten frokost, lunsj, middag, kvelds eller snacks. Av erfaring fra sist er mat noe man tenker mye på som gravid, enten fordi man er kvalm og uggen og lurer på om det finnes noe som helst man har lyst på, eller fordi man craver masse hele tiden [emoji6]

Wraps i ulike varianter er godt :) laks og mango, taco, reinskav eller annet strimlet kjøtt m/salat, vegetar i ulike varianter osv. kan også ha ost i og steke tortillalefsene, Quesadillas :)

Wraps i ulike varianter er godt :) laks og mango, taco, reinskav eller annet strimlet kjøtt m/salat, vegetar i ulike varianter osv. kan også ha ost i og steke tortillalefsene, Quesadillas :)
Nam, takk for gode tips! Det fristet med wraps! [emoji4]

Jeg har spist mengder med bruschetta i det siste. Har til og med skeia ut med hvitløksbrød i stedet for vanlig brød, for jeg er ekstremt glad i hvitløk. Perfekt kveldsmat når ingen ting annet frister!

Jeg har spist mengder med bruschetta i det siste. Har til og med skeia ut med hvitløksbrød i stedet for vanlig brød, for jeg er ekstremt glad i hvitløk. Perfekt kveldsmat når ingen ting annet frister!
God ide! Har alltid masse tomater, så det lar seg jo lett lage! Bruker du rødløk i? Andre ting? Olje og hvitløk regner jeg med.

- salat
- smoothiebowl
- yoghurt med frukt/bær og granola
- havrevafler
- lompetoast
- lapper av ulike slag
- eggerøre
- ristet brød
- knekkebrød
- grove horn/fylte horn
- pai

- salat
- smoothiebowl
- yoghurt med frukt/bær og granola
- havrevafler
- lompetoast
- lapper av ulike slag
- eggerøre
- ristet brød
- knekkebrød
- grove horn/fylte horn
- pai
Nam, mye godt her! [emoji4] Takk for tips! Som du skjønner er det en mat-dag for meg i dag [emoji23]

Avocado med speilegg nedi hullet der steinen har vært, baconterninger og gratinert med ost.... i ovn :love017

Back
Topp