Jeg er også forferdelig kvalm og blir ennå værre når d har gått noen timer siden jeg spiste.. da blir jeg sånn sultenkvalm :S Og da hjelper d veldig på å spise!! Spis noe du har lyst på!! Ostesmørbrød, rundstykker med pålegg..Fjordland?
Selv harjeg svært lite lyst på noe.. og prøver å spise litt sundt og d er veldig dårlig kombinasjon.. Kjøpte meg salat i går, kutta og ordna og begynteå spise og d bare vokste i munnen min..Blææææ og æsj, blei bare kvalmere av å trykke i meg noe jeg ikke ville ha.. I dag har jeg spist ca hver3.time og da to knekkebrød(fiberrik) med gulost og agurk :) Metter godt og jeg synes d er godt, derfor går d ned :) Men i sta fikk jeg så lyst på risengrynsgrøt;) så da kjøpte jeg d til middag til meg og sønnen min, da samboeren min jobber kveld;) Var jo ikke noe sundt.. men hadde så lyst på..;)!! Også blir d nok to fiberrik om 2-3 timer igjen, tenker jeg!!
Hvis du ikke har noen vekt du bør holde eller sånn, så hadde jeg bare spist akkurat d jeghadde lydstpå, for det hjelper virkelig å spise!! I hvertfall for meg;)