Mattips?

Bebi86

Betatt av forumet
Jeg har ingen matlyst i det hele tatt i dag, men jeg klarte å få ned ei brødskive i mårrest. Jeg kjenner at jeg er sulten for magen rumler men jeg er bare så kvalm og har ikke lyst på noe som helst. Noen andre som har det sånn, hva spiser dere da?

Uff, det er så slitsomt å ha det sånn. Har hatt det sånn i 2 uker nå og er sykemeldt pga kvalme/oppkast. For meg går det greit å spise grønne sure epler, gulrøtter, ritz kjeks og drikke vann.. Blir aldri mett, men klarer å døyve den værste kvalmen noe.. :)

Jeg er også forferdelig kvalm og blir ennå værre når d har gått noen timer siden jeg spiste.. da blir jeg sånn sultenkvalm :S Og da hjelper d veldig på å spise!! Spis noe du har lyst på!! Ostesmørbrød, rundstykker med pålegg..Fjordland?
Selv harjeg svært lite lyst på noe.. og prøver å spise litt sundt og d er veldig dårlig kombinasjon.. Kjøpte meg salat i går, kutta og ordna og begynteå spise og d bare vokste i munnen min..Blææææ og æsj, blei bare kvalmere av å trykke i meg noe jeg ikke ville ha.. I dag har jeg spist ca hver3.time og da to knekkebrød(fiberrik) med gulost og agurk :) Metter godt og jeg synes d er godt, derfor går d ned :)  Men i sta fikk jeg så lyst på risengrynsgrøt;) så da kjøpte jeg d til middag til meg og sønnen min, da samboeren min jobber kveld;) Var jo ikke noe sundt.. men hadde så lyst på..;)!! Også blir d nok to fiberrik om 2-3 timer igjen, tenker jeg!!
Hvis du ikke har noen vekt du bør holde eller sånn, så hadde jeg bare spist akkurat d jeghadde lydstpå, for det hjelper virkelig å spise!! I hvertfall for meg;)

Ogsådrikker jeg mye farris, det er godt og boblene gjør godt ;)!!

Jeg spiser et tørt rundstykke om morgenen, uten pålegg. Det går ned. :) Ritz-kjeks. En stund måtte jeg ha sure ting.

Jeg blir verre hvis jeg ikke spiser! Begynner dagen med ett glass biola og 1-2 brødskiver.

Grønne epler, knekkebrød, druer, varmt pitabrød med ost og skinke, solsikkebrød laget av surdeig, salte nøtter...tja, det er iallefall det som funker for meg akkurat nå :-)

Back
Topp