Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tenkte vi kunne dele erfaringer og gi litt mattips som går greit ned ? Her går det i pærer, brødskiver, mandariner, havrekjeks og noen morgener frokostblanding som i typen "fitness ". Flere tips mottas med takk
Må spise hele tiden, spesielt om morgenen. Helst før dusjing osv. Mn jeg får ned det meste, kjenner bare at cottage cheese ikke lengre frister til frokost, så det går i nutrilettbarer i stedet
Her e det frukt og kjeks som gjelder hele dagen.druer,kiwi og appelsin.brus for å få i meg væske og sukker.er mye svimmel.kan ikke gå ned fler kilo.Ligger på sofaen hele dagen.
Blir som regel kvalm når jeg er sliten så etter jobb eller av og til på jobb og om kvelden. Det hjelper å gå i seg noe mat, nesten hva som helst, det er godt med smoothie eller en middagsrest eller en nisteskive i bilen på vei hjem.....
Blir kvalm av d meste, men spiser ritz kjeks, før jeg står opp og om nettene. Ristet brød til frokost og lunsj, og noe med ris til middag. Kjedelig men det holder seg som regel nede
Salte kjeks! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten... Ellers er ristet brød/knekkebrød med ost&skinke brukbart. Har lite lyst på middager,men det går ned.
Her hjelper det å spise en salt frokost, gorbys eller grandiosarulle er SUPERT! Men smådyrt i lengden :/ Ellers er det melk med oboy som må til! Det funker nå og det funket i forrige svangerskap. I første svangerskap gikk det veldig mye i salt og pepper chips En liten skål når en står opp er gull
Jeg spiser noe salt først, deretter er det liksom fritt frem for det aller meste av mat Men spiser det jeg har lyst på akkurat da. Om det er ristet skive med ost til middag så spiser jeg det