I dag har jeg oppdaget litt av hvert mtp mat og drikkeinntak.
Var på en restaurant og bestilte Apple Ginger Zinger. Den var så frisk og god at jeg bestemte for å prøve å lage en i juicemaskinen hjemme. Den gjør alle grønnsaker om til juice, men funker sikkert i blender også om du bare har det.
1 grønt eple.
1 appelsin
1/2 agurk
1/2 tommelfinger stor bit fersk ingefær
Masse isbiter!!
NYDELIG var den! Kjempefrisk og god mot kvalmen.
Middagen ja.
En halv pakke frosne grønnsaker. (Brukte den med baby gulerøtter, grønne bønner og minimais.) oppi en skål, litt krydder på og en dæsj smør, samt en skvett vann og inn i microen i 3-4 min. Legg en tallerken over så det får dampeeffekt. Kjempegodt!! Litt mer mat om man har litt kjøtt el fisk oppi, men det orket ikke jeg i dag.
Fet mat blir jeg så kvalm av så disse har vært kjempedeilig. Og så lette og kjappe.
1 grønt eple.
1 appelsin
1/2 agurk
1/2 tommelfinger stor bit fersk ingefær
Masse isbiter!!
NYDELIG var den! Kjempefrisk og god mot kvalmen.
Middagen ja.
En halv pakke frosne grønnsaker. (Brukte den med baby gulerøtter, grønne bønner og minimais.) oppi en skål, litt krydder på og en dæsj smør, samt en skvett vann og inn i microen i 3-4 min. Legg en tallerken over så det får dampeeffekt. Kjempegodt!! Litt mer mat om man har litt kjøtt el fisk oppi, men det orket ikke jeg i dag.
Fet mat blir jeg så kvalm av så disse har vært kjempedeilig. Og så lette og kjappe.