Matstudie Ullevål

Pipsi

Elsker forumet
Assistert-jentene
Maiskolbene 2023 :-)
Jeg meldte meg til denne tidligere i dag! Spennende :) Per nå spiser jeg alt for mye sukker, så jeg kan sikkert ha godt av å bli holdt litt i ørene!

Snakket med de i går og for å være ærlig virket det lutt voldsomt om man kom i økologisk-gruppen, så tror ikke resten av familien (altså mann) hadde digget det:)

Snakket med de i går og for å være ærlig virket det lutt voldsomt om man kom i økologisk-gruppen, så tror ikke resten av familien (altså mann) hadde digget det:)
Jeg tenkte det samme! Sa jeg måtte tenke litt på det.

Jeg tenkte det samme! Sa jeg måtte tenke litt på det.

Sniker
Min mann har vært 100% mot økologisk førdt og fremst pga pris tror jeg. Plutselig en dag her hadde han hørt podcast med wolfgang wee og Marit Kolby, på eget initiativ da, og nå kjøpes alt som finnes i økologisk variant dersom det er et alternativ. Så den kan hvertfall anbefales. Vet ikke om økologisk gruppen inneholder andre restriksjoner utover det da :)
Men prosjektet høres utrolig spennende ut. Vurderer neeeeesten nummer 3 for å kunne melde meg på hahaha.

ser for meg at jeg skal løpe rundt i Oslo å lete erter økologiske kafeer og nærmest ha med økologisk mat bort på besøk, not!! Haha :)
Besøk hadde jeg ikke tenkt på en gang. Er det så strengt? Jeg vet at Godt Brød er økologisk da, alt der er jo deilig! Så akkurat det skulle jeg overlevd. For min del er det mest at vi er så himla fornøyde med å ha matkasse! Men jeg tror ikke det finnes noen økologiske.. pluss at jeg måtte ha sagt adjø til kantina på jobben!

Back
Topp