Matstol

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Jeg vurderer å bytte matstol fra babydan (tror jeg). Er det noen anbefalinger blant dere? :) syns de ser veldig kjekke ut de som har brikke til maten.. :) ?
 
Vi har tripp trapp stol, men fram til nå har den billige stolen fra Ikea vært bedre. Bedre støtte med puten nedi.
 
Brukt baby Bjørn vippestol. Byttet nylig til IKEA sin oh er kjempe fornøyd- bortsett fra at jeg måtte vente en mnd på den kom i posten. Vet ikke om jeg kjøper mer fra nettbutikken der
 
Brukt baby Bjørn vippestol. Byttet nylig til IKEA sin oh er kjempe fornøyd- bortsett fra at jeg måtte vente en mnd på den kom i posten. Vet ikke om jeg kjøper mer fra nettbutikken der

Ånei, er de såå trege til å levere?!
 
Ånei, er de såå trege til å levere?!

Ja det var helt sykt lenge. Det er langt til IKEA så tenkte jeg kunne like godt bare kjøpe på nettbutikken. Da det var gått en uke og jeh fikk Mail om beregnet dato etter en mnd(!) håpet jeg- og gikk ut ifra at den kom før. Men den sleit faktisk med å komme frem, rakk akurat å komme på datoen. Ble ikke sendt fra lager før etter 3 uker
 
Me har tripp trapp stolen og Ikea. Ikea sin sitter hon mer stöddigt og kan ha bretten fram.
 
Ja det var helt sykt lenge. Det er langt til IKEA så tenkte jeg kunne like godt bare kjøpe på nettbutikken. Da det var gått en uke og jeh fikk Mail om beregnet dato etter en mnd(!) håpet jeg- og gikk ut ifra at den kom før. Men den sleit faktisk med å komme frem, rakk akurat å komme på datoen. Ble ikke sendt fra lager før etter 3 uker

Æsj, så kjedelig.. :(
 
Har Tripp Trapp stol fra Stokke. Minsten sitter fortsatt litt Newborn setet, men drar seg mye fremover i det :p Skal snart bytte til baby setet m/ pute og bøyle, håper bare han får god støtte i det. Farmor har Ikea stol, men ikke pute til - bruker håndklær til å støtte opp med, han sitter ikke godt i den :confused:
 
Her har lille sitti i baby setet siden jul :p. Skjønner at vi var litt tidlig ute :eek:. Men han er jo så tung. Så var liksom ikke noe poeng i å kjøpe newborn setet i jula. Han har hele tiden sitti kjempe fint der. I starten hadde jeg bare et teppe rundt han.
 
Jeg har bare brukt stokke tripptrapp stol til mine, og vært fornøyd med den :)
 
Noen som vet om playtray passer til gamleversjonen av tripptrappstolen? :)
 
Vi elsker Bloom Fresco i crome. Helt fantastisk.
 
Back
Topp