matstol

Da må jeg bare spørre ,kan de sitte i en sånn hvis de ikke har lært å sitte selv ennå eller er det fy ?

ORIGINAL: Sommernurkftw

Da må jeg bare spørre ,kan de sitte i en sånn hvis de ikke har lært å sitte selv ennå eller er det fy ?

ja det kan de :) er ikke alt fy fy? :P for ett lite måltid kan dem sitte der mener eg og det sa helsesøsteren min til meg når hun var 4 mnd.

Konge! Snuppa elsker sin! Kjøpte en på Ikea med sånn støtteputedings rundt og det er SÅ mye lettere å gi henne mat i den! Og da kommer hun i tilegg høyere opp enn bikkja og det digger hun [:D]

har sett på de selv :) er kjempe fine stoler :)

jeg har bare en sånn plastik fra ikea som koster 99 å 30 får brett.. er stor fornøyd med den jeg.. (den du kan få i hvit, rød å blå som alle cafeer har)

var fordi jeg ikke hadde penger til en sånn dyr en så satte han så fint i den en gang vi var ite å spiste så da ble det den :P

ORIGINAL: Jeiranne

har sett på de selv :) er kjempe fine stoler :)

jeg har bare en sånn plastik fra ikea som koster 99 å 30 får brett.. er stor fornøyd med den jeg.. (den du kan få i hvit, rød å blå som alle cafeer har)

var fordi jeg ikke hadde penger til en sånn dyr en så satte han så fint i den en gang vi var ite å spiste så da ble det den :P

Ja den kjøpte vi, passer kjempebra!

ORIGINAL: FrkLettpåtå

Det har vi også [:)]
En brun en, som matcher kjøkkenbord og stoler.

Syns den er helt super, fine seler i den med gode puter som beskytter. Flotte funksjoner og lillejenta mi er veldig fornøyd med den [:)]

Har brun vi å:)
kjøpte du den til 1500kr eller 750kr?

Vi har prima pappa dinner. Begynte å bruke den da han var 5 mnd, da den kan settes bakover [:)]

Back
Topp