Matspørsmål!

Villemoen

Forumet er livet
Mali får morsmelk, men ei flasek MME om kvelden..
Men no drikker ho nesten 260 ml til kveldsmåltidet, enda det kanskje kun er 2 timer sida forrige måltid...

Er det da på tide å innføre grøt?? eller skal eg berre fortsette med mme?

Kor mange ml drikker deres små som kun får MME om kvelden?

Det er bare å bytte mme med grøt. Da går det ikke ut over melkeproduksjonen og snuppa blir mettere. Lykke til [:)]

Wow, det får man si !!

Jeg prøver å gi min litt mme på kvelden, og da drikker hun MAX 80 ml, men som regel rundt 50 ml..
Da får hun jo grøt en halvtime-time etterpå da, så hun sulter jo ikke.
Men vet ikke hva som er fasit på spm ditt egentlig.. hehe [;)]

ORIGINAL: Pogo

Det er bare å bytte mme med grøt. Da går det ikke ut over melkeproduksjonen og snuppa blir mettere. Lykke til [:)]

ja, kanskje eg skal prøve det...

Kan eg bytte det med pasta kanskje?

hehehe...er som her det..i sta fikk han 330ml vann og i tillegg alt pulveret, så det blir jo litt mer..og med litt maisgrøtpulver oppi..og rett etterpå måtte jeg pokkern meg amme han for at han skulle bli fornøyd..ikke bunn på denne gutten..men grøt bare gulper han opp, så det gir jeg bare smaksprøver av fåreløbig

ORIGINAL: sommerfugler85

hehehe...er som her det..i sta fikk han 330ml vann og i tillegg alt pulveret, så det blir jo litt mer..og med litt maisgrøtpulver oppi..og rett etterpå måtte jeg pokkern meg amme han for at han skulle bli fornøyd..ikke bunn på denne gutten..men grøt bare gulper han opp, så det gir jeg bare smaksprøver av fåreløbig

har du grøt oppi flaska med mme? og i såtilfelle, kor masse?

ORIGINAL: Villemo26

ORIGINAL: sommerfugler85

har du grøt oppi flaska med mme? og i såtilfelle, kor masse?

ja sånn maisgrøt som skal blandes med MM eller MME..jeg tar en til to spiseskjeer oppi en flaske, så ikke så mye..Jeg må liksom ha det oppi, eller så blir han aldri fornøyd, og jeg orker ikke blande det i to flasker..hehe, kan jo ikke fortsette å øke og øke på mengden, så da gjør jeg den heller tjukkere og tjukkere med grøtpulver, så etterhvert får han vel mest ordentlig grøt..men han får ikke til å svelge ordentlig enda, så må vente litt til med det..:)

Back
Topp