Matsituasjon

Nei, han gjør ikke det. Har ikke øvd noe særlig heller. Vet vi burde, da han er blitt veeldig vant med at vi putter maten i munnen hans:/ Ikke liker han å bli grisete på fingrene heller, så et måltid tar laang tid. Men ja, vi burde begynne å øve snart:)

Dere da?:)

Lille gull vil helst spise selv og jeg merker jeg blir frustrert. Hun lar oss gi henne et par skjeer ellers bare vrir hun på hodet. og hun bare griser og slår skjea i maten osv. HUn har ganske mye hår og må mange ganger dusje 2 ganger om dagen. 

Vi øvde en periode og hun ble egentlig veldig flink. men så sklei det ut og hun bare griser... uff

Lille gull vil helst spise selv og jeg merker jeg blir frustrert. Hun lar oss gi henne et par skjeer ellers bare vrir hun på hodet. og hun bare griser og slår skjea i maten osv. HUn har ganske mye hår og må mange ganger dusje 2 ganger om dagen. 

Vi øvde en periode og hun ble egentlig veldig flink. men så sklei det ut og hun bare griser... uff

Gullet mitt spiser brødskiver selv, og han har en skje til middagen ellers blir det bare bråk. stort sett er middagen såpass "fast" at han klarer å få det i munnen uten at det renner overalt! :)

Back
Topp