Matro!

Hel1

Glad i forumet
Mailykke <3
Her har frøkna blitt veeeeeldig var på lyder når hu pupper! Veldig opp og ned med lyder rundt, men jeg kan ikke snakke, da slipper hu med en gang og mister interessen for puppen! :/ var ikke sånn før.. Noen flere? Grunnen? Går det over? :o

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe, ja husker det var sånn med
Storesøster også etterhvert som hun ble eldre:) kanskje der er fordi de blir mer og mer nysgjerrige, vil få med seg mest mulig:)

Ja det kan hende! Slitsom ihvertfall.. Må sitte musestille og være musestille:p

Huff, min er heldigvis ikke så vár på lyder når hun ammes, men hun slipper ofte brystet for å "fortelle" meg noe :p her bables det i ett sett! Og om morgenen slipper hun plutselig bare for å smile til meg :D men så kommer hun på at hun er mer sulten... :p

Jenta mi blir også lett "forstyrret", og flytter fokuset til det som forstyrrer.
Veldig irriterende når man er midt i matingen.... Nysgjerrige lille frøken:)

Ja samme her, også drar hun liksom puppen dit hun vil se, babler og spytter ut, men blir kjempe sint om jeg pakker vekk godsakene;-)

Mamma til to prinsesser<3

Huff, min er heldigvis ikke så vár på lyder når hun ammes, men hun slipper ofte brystet for å "fortelle" meg noe :p her bables det i ett sett! Og om morgenen slipper hun plutselig bare for å smile til meg :D men så kommer hun på at hun er mer sulten... :p

Akkurat sånn her også :D mi slipper minst en gang pr amming for å smile opp til meg, en "takk for maten" kanskje? ;) veldig kos i alle fall :D

Ha, ha! Kjenner meg igjen :) blir kjempe frustrert til tider når jeg er trøtt og sliten og hun spruter melk over alt samtidig som hun bruker tusen år på å amme :P hun kan slippe den for å prate litt, smile til meg eller ta en titt ut. Jeg har begynt å skru av TV'en når jeg ammer, for hun skal hele tiden ta en titt over der i ammingen :P

Back
Topp