Matradar?

Flere som føler at de små har en innebygd radar for når vi skal spise? :p Føler han våkner uansett når jeg skal spise. Samme om han har sovet i 2 timer eller 10 minutter. :P

Haha- har det helt likt !! Han skal ha mat hver gang min mat endelig er ferdig.. Har ikke spist varm middag på noen uker nå..
 
Oh yes! Akkurat når jeg setter rompa ned for å spise er det en liten kar som våkner;)
 
Samme her. Har til og med sittet og spist mens jeg ammet. Men da hadde jeg ikke spist på flere timer fordi hun hadde vært på puppen hele tiden
 
Signerer alle over :p
 
Lurer fra januar. Her er det akkurat likt - kan sove og egentlig kose seg hele dagen men med en gang vi begynner å diskutere middag våkner han til og holder det gående med gråt til vi er ferdig å spise og vel så det. Vi klarer ofte gjerne å roe han til middagen er ferdig men han er som regel lys våken og begynner å grine med en gang vi prøver å legge han i babynest slik at vi får spist. Så vi må spise på skift.
 
Lurer fra januar. Her er det akkurat likt - kan sove og egentlig kose seg hele dagen men med en gang vi begynner å diskutere middag våkner han til og holder det gående med gråt til vi er ferdig å spise og vel så det. Vi klarer ofte gjerne å roe han til middagen er ferdig men han er som regel lys våken og begynner å grine med en gang vi prøver å legge han i babynest slik at vi får spist. Så vi må spise på skift.

Det samme må vi. Men I dag fikk faktisk begge to spist før hun begynte å gråte, men hun lå våken i nestet sitt. Så vi spiste super fort for at vi skulle rekke å spise før hun begynte å gråte.
 
Våkner som regel til ferdig middag.. ellers så ammer vi igjennom.

Mi har i alle fall helt klar "mammaskalgjørenr2radar"
 
Jepp, sånn har det vært med alle mine :) man tror etter en stund at man aldri mer får spise et måltid i fred :P
 
Jepp jepp:-) Vesla sover som regel godt - men det slår ikke feil: når jeg putter første biten i munnen våkner ho. Mamma fikk seks barn med aldersspenn på åtte år - og forteller at ho spiste kald middag ca like lenge... Mmmm:-)
 
Jeg må vel bare svare ja her. haha. Men her er det ikke noe problem.

Som tidligere alenemor blir man kreativ for å få i seg mat, når man innser at man ikke kan sulte i en evighet. haha.

Jeg har småsnacks på stuebordet der jeg som regel sitter, frukt på spisebordet og sjokolade over gud bedre hele huset (gubben er sjokoman).
Så når jeg er alene på dagtid har jeg mulighet å småspise på hva enn som er i nærheten hvis jeg ikke setter henne i vippestolen eller på babygymmen mens jeg lager mat og spiser.

Og heldigvis har jeg verdens snilleste mann som lar meg spise varm middag, mens han passer henne. :)
 
Ha ha ha, slik er det hos oss også :P Heldigvis har jeg en snill mann som lar meg spise først <3 Men har lært meg å sluke maten i voldsom fart :)
 
Haha.. Husker ikke sist jeg spiste varm middag hjemme :P
 
Er sånn her også :) noen ganger gir jeg ham flaske mens jeg spiser. Må være kreativ hehe så finner alltid på noe
 
Back
Topp