Matplan

Ønskebarnhjerte

Glad i forumet
Kan noen hjelpe meg å lage en matplan? På grunn av at jeg er kvalm og trøtt får jeg ikke i meg noe særlig mat - på natten blir det over 12 timer mellom måltidene blant annet.. :)

Hva liker du å spise? Greit å ta utgangspunkt i noe du får i deg.

Du bør vel spise noe mellom frokost og middag også? Jeg er blitt veldig glad i avocado i det siste. Det er jo næringsrikt, mettende og inneholder mye vitaminer.

Du bør vel spise noe mellom frokost og middag også? Jeg er blitt veldig glad i avocado i det siste. Det er jo næringsrikt, mettende og inneholder mye vitaminer.
Jeg tenkte på å lage meg en tidsplan eller noe som jeg må forholde meg til :) sånn type frokost - 2 timer etter frokost - middag - 2 timer etter middag - kveldsmat eller noe sånt

Men når klokka spiser du frokost og når spiser du middag? Det er jo vanlig å ha en lunsj mellom de måltidene, men du spiser kanskje veldig tidlig middag?

Men når klokka spiser du frokost og når spiser du middag? Det er jo vanlig å ha en lunsj mellom de måltidene, men du spiser kanskje veldig tidlig middag?
Jeg spiser veldig sen frokost da jeg ikke kommer meg opp før 11-12 på grunn av kvalmen. Middagen blir ofte ca kl 17. Så det er tid i mellom, men ofte sovner jeg i mellom.
Kveldsmat ca kl 20.

De dagene jeg var kvalm, syns jeg Toro rett i koppen var helt fantastisk. Ser det allerede er nevnt. Ellers har jeg spist polarbrød med ost i vaffeljernet (som toast). Det har også vært greit å få ned.

Klarer du å drikke litt smoothies? Bland i litt havregryn og nøtter, så blir det energirikt.

Mager vaniljekesam har høyt proteininnhold. Bland i bær eller funlightsaft for bedre smak :)

Hva slags næringsdrikk får du i deg?

Om du får i deg brødskiver så pøs på med pålegg. Jeg har 2-4 skiver skinke og ost på brødskivene mine. Sitronpepper gir også mer smak. Salat og smøreost/philadelphia gjør det mer spennende :)

Skal ha med meg questbarer som jeg har kjøpt på iherb når vi skal på ferie. 20g protein pr bar.

Back
Topp