Ønskebarnhjerte
Glad i forumet
Kan noen hjelpe meg å lage en matplan? På grunn av at jeg er kvalm og trøtt får jeg ikke i meg noe særlig mat - på natten blir det over 12 timer mellom måltidene blant annet..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje 3 brødskiver til frokost, litt middag og et par brødskiver til kvelds. Prøver å fylle på med frukt og næringsdrikk i tiden i mellom, men føler ikke jeg får nok..Hva liker du å spise? Greit å ta utgangspunkt i noe du får i deg.
Jeg tenkte på å lage meg en tidsplan eller noe som jeg må forholde meg til sånn type frokost - 2 timer etter frokost - middag - 2 timer etter middag - kveldsmat eller noe såntDu bør vel spise noe mellom frokost og middag også? Jeg er blitt veldig glad i avocado i det siste. Det er jo næringsrikt, mettende og inneholder mye vitaminer.
Jeg spiser veldig sen frokost da jeg ikke kommer meg opp før 11-12 på grunn av kvalmen. Middagen blir ofte ca kl 17. Så det er tid i mellom, men ofte sovner jeg i mellom.Men når klokka spiser du frokost og når spiser du middag? Det er jo vanlig å ha en lunsj mellom de måltidene, men du spiser kanskje veldig tidlig middag?