Matmonster....

Siigmitz

mom2be
Januarlykke 2019
FebbisBebbis2021 ❄️
kom hjem fra jobb idag etter å ha jobbet overtid. Gubben og dattera vår hadde kost seg med MC Donalds(!) UTEN meg!!!! Så gubben måtte fint ned å handle til meg også.. på 5 min hadde jeg trykt i meg 1 QP burger, en cheeseburger, en medium pommes og en stor sprite!! Så nå venter jeg her da på at det skal gå en halvtime og jeg blir kvalm og sulten igjen... kommer jo til å ese ut etter dette svangerskapet :yuck::nailbiting::smiley-ashamed004

Og etter jeg har blitt mett så fryser jeg så innmari.. andre?

Er sulten hele tiden akkurat som deg, men får desverre ikke i meg stort. I motsetning til de andre dagene nå hvor jeg bare har fått i meg litt frukt og kjeks og kanskje en halvbrødskive, har jeg idag fått i meg to bittesmå porsjoner med lasagne. Så selvom jeg fremdeles er super sulten og svak pga det, får jeg ikke i meg mer uten å spy igjen.. Denne kvalmen altså! Er forøvrig varm konstant, men det er 31 grader i huset vårt nå, så ikke så rart :smiley-ashamed004

Ulvehungeren har ikke kommet enda, men regner med den kommer sånn som sist! Da spiste jeg dobbelt så mye som samboer en periode. (Pleier å spise halvparten av det han spiser :p)

Er sulten hele tiden akkurat som deg, men får desverre ikke i meg stort. I motsetning til de andre dagene nå hvor jeg bare har fått i meg litt frukt og kjeks og kanskje en halvbrødskive, har jeg idag fått i meg to bittesmå porsjoner med lasagne. Så selvom jeg fremdeles er super sulten og svak pga det, får jeg ikke i meg mer uten å spy igjen.. Denne kvalmen altså! Er forøvrig varm konstant, men det er 31 grader i huset vårt nå, så ikke så rart :smiley-ashamed004

Venter egentlig på spya jeg og. Sist gang kom den fra uke 6, så blir spennende og se. Er sykt varmt her også, men blir så kald når jeg er mett

Håper formen din blir bedre snart :)

Venter egentlig på spya jeg og. Sist gang kom den fra uke 6, så blir spennende og se. Er sykt varmt her også, men blir så kald når jeg er mett

Håper formen din blir bedre snart :)

Blir til vanlig kald jeg og, når jeg blir mett, veldig rart :P men har jo ikke blitt mett nå etter mine museporsjoner. Forige graviditet kastet jeg opp og var nærmest sengeliggende til jeg var 5-6 mnd på vei. Så håper virkelig denne gangen blir bedre, da jeg har en jente på 2,5 som trenger meg!

Håper du også slipper unna kvalmen og spyingen :dead::Heartred

Blir til vanlig kald jeg og, når jeg blir mett, veldig rart :p men har jo ikke blitt mett nå etter mine museporsjoner. Forige graviditet kastet jeg opp og var nærmest sengeliggende til jeg var 5-6 mnd på vei. Så håper virkelig denne gangen blir bedre, da jeg har en jente på 2,5 som trenger meg!

Håper du også slipper unna kvalmen og spyingen :dead::Heartred

Høres ut som mitt forrige svangerskap :yuck: min frøken er heldigvis blitt 4,5 år nå og er veldig selvstendig, men håper formen holder seg bedre enn sist :smiley-angelic003

Back
Topp