Matmonster

SjiraffenLaffen

Flørter med forumet
Er i uke 22 i morgen og jeg har altså denne siste uken blitt.så.sulten!
Står opp på natten for å spise brødskive når jeg ikke får sove for jeg er så sulten.

Jeg kan småspise hele tiden, og må begrense meg. Aldri vært noe særlig til storspiser før, og slet mye med kvalme tidligere i svangerskapet så det er virkelig en helomvending.

Flere som kjenner seg igjen? [emoji85]
 
Oh yes! Bortsett bra at jeg ikke står opp om natta enda. Det kan ha noe med at jeg sover så si hele natta for tiden. Men jeg er alltid sulten og sjeldent mett[emoji85]
 
Sånn var jeg i første svangerskap men dette svangerskapet er jeg heilt som vanlig :/ Jeg sov med safari kjeks sist og gikk aldri en plass uten epler og non stopp hahahaha men føler faktisk jeg spiser veldig mye dårligere denne gangen huff, mesunner deg litt da Hehe:)
 
Va eit matvrak forje svangerskap. Denne gangen har eg heller slete med matlyst [emoji53] bare junk som er digg! Men mat må man ha uansett.!
 
I perioder må jeg spise litt om natten. Pleier å spise grove knekkebrød så jeg blir fort mett. Men det er som sagt i perioder - ser for meg det er når babyen vokser mye [emoji4]
 
Spiste hele tiden i begynnelsen, for var så kvalm. Nå er jeg ofte mett/føler meg mett selv om jeg er sulten [emoji23][emoji85]
 
Jeg er 19+6 og denne uka har jeg begynt å bli sulten på natta. Må spise oftere nå merker jeg :)
 
Back
Topp