Matmonsen

Lucyna

Februar 2014's Miss Alenemor
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Fra han var 3,5 mnd har gutten spist alt! Har aldri vært problem å få mat i magen... Middagsglass grøt og frukt alt går ned.....

Så for en uke siden bråsnudde han... Grøt og frukt blir spist.. men middag nekter han.. har prøvd forskjellige typer, ferdigglass, hjemmelaget, prøvde gi bare mme, det holdt han nede i en-ti min før det ble gulpet opp igjen... Så i går ble det til fire måltider grøt... Eg får han ikkje til å spise noe annet... Noen som har noe ideer?

Har du prøvd å la han spise middagen selv? Gi han store biter som han kan sitte og plukke selv?

Ta en pause en ukes tid og prøv igjen. La han smake det du spiser hvis han viser tegn til det. Så lenge han får grøt får han jern og blir mett:)

Har du prøvd å la han spise middagen selv? Gi han store biter som han kan sitte og plukke selv?
Tenkte prøve det i morgen.. når han har fått brødbiter så har det bare blitt masse styr...

Ta en pause en ukes tid og prøv igjen. La han smake det du spiser hvis han viser tegn til det. Så lenge han får grøt får han jern og blir mett:)
Ja han blir helt galen når eg spiser på ting og vil smake på alt! Men ja, eg skal prøve å gi litt passelige biter som han kan plukke selv og ellers tar eg pause.. Får bare bli masse grøt på han :P

Back
Topp