twinanne
Forumet er livet
Han nekter at jeg mater ham nå...så det var ikke så mye pyttipanne han fikk i seg, han kamn jo ikke spise med fingra da mener han, bare gaffel slik som mamma[8|]
Så nå hentet han en tomm Pizza eske fra papirkurven, og ble temlig sur da jeg sa at vi ikke har.....[8D]
Pizza er så greit for det kan han spise med fingra[;)]
Men kan jo ikke få for mye av det da er jo ikke så sunt, herre min hatt.....
Men jeg skal ikke klage for han spiser iallefall.....og han prøver så godt han kan.
Men brød er greit da og bannan m.m. alt han kan spise med henna.....og vi spiser med henna også.....slik går det når de skal bli alt for selvstendig, KLARE SELV.....
Litt usikker på hva jeg ville med den tråden, men skrev den da så sletter den ikke....
Så nå hentet han en tomm Pizza eske fra papirkurven, og ble temlig sur da jeg sa at vi ikke har.....[8D]
Pizza er så greit for det kan han spise med fingra[;)]
Men kan jo ikke få for mye av det da er jo ikke så sunt, herre min hatt.....
Men jeg skal ikke klage for han spiser iallefall.....og han prøver så godt han kan.
Men brød er greit da og bannan m.m. alt han kan spise med henna.....og vi spiser med henna også.....slik går det når de skal bli alt for selvstendig, KLARE SELV.....
Litt usikker på hva jeg ville med den tråden, men skrev den da så sletter den ikke....