matmatmatmat

Live2Learn

Elsker forumet
Herregud! Jeg er sulten på klokkeslettet 3 timer etter forrige måltid! 

Spiser jeg ikke da, så blir jeg skikkelig dårlig!! 

Gud! Har ikke godt av dette! 

Har ikke lagt på meg noe ennå, er fortsatt minus 2 kg siden jeg ble gravid, men.. 
Fortsetter det som det er her så ruller jeg vel ennå mer! 

Akkurat slik er det tl meg også! er sulten hele tiden :p

Her er det knapt nok en time imellom... emoticon

Jeg er også sånn denne gangen. Går heldigvis 3 timer mellom hvert måltid. Sist gang så spiste jeg hele tiden for å slippe kvalmen og gikk opp alt for mye... Måtte til og med stå opp om natta for å spise ellers fikk jeg ikke sove og måtte kaste opp... :-P

Denne gangen har jeg gått ned 2 kg og håper de holder seg borte en stund til. (jeg har nok å ta av... hehe :-) Ca 10kg for mye)

samme her SNUSMUMRIK! Er sulten hele tiden, og jeg har lagt på meg!!!:s Æsj, pytt pytt, får ta det bikinisesongen 2013 heller:p

Nå skal jeg lage meg eggerøre med litt skinke:) Og tomat! NAM!!

Ja, mat, mat, mat. Må spise før jeg blir skikkelig sulten ellers blir jeg kjempe kvalm.
Har foreløpig gått opp 2 kg. Jeg har også noen ekstra å ta av og håper ikke jeg går opp alt for mye gjennom svangerskapet. Har kjøpt masse frukt, så ikke det blir for mye mat:)

her har også sulten tatt over.. har lagt på meg 2 kg ca og er 9 uker.. håper det ikke fortsetter slik, da ender jeg som et berg. har liksom litt å ta av fra før av. men i dag dro jeg med meg gubben ned å trente en god time.. :)

Mmmm... Maaaat... :P  Det er det samme her hos meg. Må spise ca hver 3. time, hvis ikke blir jeg veldig uggen og kvalm. Våknet i natt og var kjeempe sulten, men var så trøtt at jeg heldigvis klarte å sovne det bort igjen ^^

mat er veeeldig viktig!! :) spiser hele dagen føler jeg....

Jeg spiser annenhver time og har lagt på meg 6 kg til nå....
Nå var jeg veldig tynn da jeg ble gravid og jeg trengte virkelig 5 kg, men begynner å bli litt redd jeg kommer til å være et berg i slutten av svangerskapet...

Jeg må spise ca hverandre time, men når jeg først spiser så blir jeg mett av ingenting! Maten sitter langt oppi spiserøret og jeg raper i ett sett:P Heldigvis er det bedre enn å være kvalm som jeg blir om jeg ikke spiser ofte nok. Er nå sykmeldt 40% så håper jeg det går over snart..

Er litt sånn lille larven aldri mett om dagen :-P Og har totalt dilla på brød har lyst på brød til alle måltider, og forskjellig pålegg på alle skiver, kan gjerne finne på å ha seks skiver til kveldsmat liksom.... gosh, var helt forferdelig å skrive det.. seks blingser liksom, skulle tro jeg var elefant!

Har det på samme måte, og får lyst på så mye rart!
Har vært ute på impulshandling av alt fra lapskaus til frozen yoghurt haha  

Back
Topp