• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Matmatmat

Mar10s

Flørter med forumet
Ja..når og hvor ofte får babyene deres mat i form av fast føde? Her får han frukt/grønnsaksmos på formiddagen og grøt til kvelds.. ellers får han melk av både meg og flaske.. bør jeg øke til tre måltider fast føde snart? Han er 5 1/2 mnd nå, og vil ikke presse på for mye fast føde heller men gutten begynner jo å bli stor.. :-)

Mine er 6 mnd nå å de får grøt til frokost å kvelds. Frukt til lunsj å har såvidt begynt å smake på litt middag. Du ser ann om han trenger mer. Virker han fornøyd så kan du sikkert vente med å innføre mer:)

Hei.Lager velling på flaske til frokost og hun får grøt med fruktmos til kvelds.Ellers bare mme.

Du ser ann om han trenger mer. Virker han fornøyd så kan du sikkert vente med å innføre mer:)

Ja, virker ikke som han trenger mer enda..men så henger han i puppen om natten. (Men det trenger ikke ha noe med mat å gjøre egentlig) Begynte med fast føde for å redusere gulpingen og det har bedret seg..men han har i stedet fått litt hard mage stakkars :( Men en får bare prøve seg frem, greit å høre med dere andre hva dere gjør så jeg ikke underernærer han ;-)

Her får hun en halv brødskive med leverpostei og mme til frokost, fruktmos rundt lunsj også får hun middagsglass rett før vi spiser middag. Resten mme. Hun brekker seg av grøt uansett hvilken form, smak og tykkelse den blir servert i..

Oda har fått kveldsgrøt ca 1 mnds tid, pga hypppig nattamming. Me er no i gang med frokost å formiddagen og. Resten er kun amming og smaksporsjonar av frukt osv. Prøver og holde litt igjen, slik at eg holde melkeproduksjonen godt i gang endå!

Anna får kun mm.

Her får snuppa hovedsakelig mm. Men hun får litt fruktmos av og til på dagtid og ellers litt grøt til kvelds hvor vi avslutter med amming. Vil fortsette slik en stund til, vil ikke risikere at produksjonen skal gå ned:)

Driver med opptrapping på grøt, ellers har hun fått noen skeier med sviskemos :)

Sukkertopp skrev:
Anna får kun mm.

Samme her med Emil.

Back
Topp