matlysten?

Leilei24

Flørter med forumet
Hva spiser dere fortia? Jeg har slitt med kvalmen hele svangerskapet og nå når jeg har termin til mandag er jeg blitt verre!!! Jeg har ikke lyst på mat. Er uggen og kvalm og når jeg må spise litt Får jeg halsbrann! !! Spiser kun for og overleve. Skal bli godt å slippe detta snart ♡

Kan ikke skylde på kvalmen men har blitt veldig matlei i 2. Og 3. Trimester Jeg liker sterk mat, sushi og oster. Må droppe alt grunnet bakeriefare eller halsbrann :( Så her går det i kjipe brødskiver, frokostblanding, vann, vann og vann. Har et litt høyere forbruk av is og sjokolade enn før, særlig nå på 2. Uken med kraftig forkjølelse. Nå smaker jeg ingenting :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Var sånn jeg også de 3 siste dagene før fødselen, så jeg føler med deg! :( Men ingenting du har bitte litt lyst på? Jeg måtte bare spise det jeg fikk lyst på, om det så var sjokolade eller mat! Mot halsbrann så anbefaler jeg Novaluzid tyggetabletter, dem redda meg :D Dem kan man fint ta under svangerskapet, fikk dem på legevakten også står det i bruksanvisningen at det ikke er påvist skader hos fosteret ;) Men masse god bedrin♥

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Bedring skulle det stå da :p

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Nei har ikke lyst på noe. Er nok snart fødsel og magen blir rar før. Men er så lei. Er jo glad i mat ;)

Å æsj da :( Heheh, den ser jeg jo :P Jeg levde på twix sjokolade, tom og jerry kjeks, og isbiter de siste dagene jeg :P Ikke akkurat noe særlig næring, men funka tydeligvis for meg hvertfall :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg har spist masse frukt gjennom hele svangerskapet, og havregrøt med rosiner og litt syltetøy, smoothies med frosne jordbær, biola og banan, knekkebrød med masse godt pålegg, rugbrød, yoghurt med musli! Mat som man ikke trenger maaaasse av for at det skal gi mye næring!:) Har vært matlei flere ganger, men mye av det jeg nevnte nå har redda meg:) Lagde også minipizzaer her en dag, bare putt oppå akkurat det DU har lyst på, uten å tenke på hva de andre i heimen vil ha, de kan mixe sin egen;)

Jeg har også brukt Novaluzid mot halsbrann i hele svangerskapet, anbefales på det sterkeste!:)

Jeg har også brukt Novaluzid mot halsbrann i hele svangerskapet, anbefales på det sterkeste!:)

Ja jeg også anbefaler det videre, for det var gull verdt for meg! :D Novaluzid var min reddende engel om nettene :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Uff så kjedelig og gå rundt å være kvalm og ikke ha matlyst!

Jeg hat hatt meget god matlyst hele svangerskapet og spesielt hvis jeg har vært litt kvalm så jeg har desverre ingen gode råd å komme med.

Sent fra min GT-I9105P via Tapatalk

Back
Topp