Matlysten

Pixxi

mamma på heltid <3
Er ikke på topp :/
Får ikke i meg annet enn melk å juice..​
Vet jo at jeg må spise, men blir kvalm av tanken på at jeg må spise nå :O
Jeg mener ikke at jeg går hele dager uten mat, men spiser for lite liksom...
Å spise på morgenene er noen jeg aldri har brukt å gjort..​
Vellvell :)

2 uker å 4 dager igjen til termin <3​

Så nærme du er!! :D ikkje kjekt å ikkje ha matlyst:( om eg er heime så har eg ikkje matlyst.. men når eg er på jobb så er matlysten altfor god:( håper du begynner å få litt matlyst igjen snart.. må ha energi i kroppen til lille gull vil ut:)

Jeg har det ganske likt som deg. Men det kjipe med det er at matlysta har blitt erstattet med drittmat og godteri.. Det er jo heller ikke så greit :S

-- tasting fra mobil --

Har utrolig liten matlyst jeg.., vet jeg burde spist oftere og mere men mat frister ikke og da klarer jeg ikke spise..
Glemmer rett og slett å spise når jeg er aleine...

Igår kveld satt jeg å tenkte over hva jeg hadde spist ila dagen..., jeg spiste: 2/3 deler av et frokostrundstykke, 1 pakke gump, 1/2 posjon middag (potet og pølse) resten lå igjen på fatet.., og så avslutta jeg dagen med en softis som min kjære kom hjem med til meg (har hatt lyst på i ukevis.... :D )

Men drikker mye vann og saft så får mere enn nok veske i meg, muligens derfor jeg spiser så lite fordi magen konstant er full i vann.???

Så nærme du er!! :D ikkje kjekt å ikkje ha matlyst:( om eg er heime så har eg ikkje matlyst.. men når eg er på jobb så er matlysten altfor god:( håper du begynner å få litt matlyst igjen snart.. må ha energi i kroppen til lille gull vil ut:)

Ja, jeg er veldig nærme :D hehe, ja det er noe med det :p Det håper virkelig jeg også ;)

Jeg har det ganske likt som deg. Men det kjipe med det er at matlysta har blitt erstattet med drittmat og godteri.. Det er jo heller ikke så greit :S

-- tasting fra mobil --

Ja ikke sant :/ Jeg har som regel tydd til junkfood :O Men prøver å få i meg mest mulig frukt jeg.. Det sies jo at det enkleste er oftest det beste :p

Har utrolig liten matlyst jeg.., vet jeg burde spist oftere og mere men mat frister ikke og da klarer jeg ikke spise..
Glemmer rett og slett å spise når jeg er aleine...

Igår kveld satt jeg å tenkte over hva jeg hadde spist ila dagen..., jeg spiste: 2/3 deler av et frokostrundstykke, 1 pakke gump, 1/2 posjon middag (potet og pølse) resten lå igjen på fatet.., og så avslutta jeg dagen med en softis som min kjære kom hjem med til meg (har hatt lyst på i ukevis.... :D )

Men drikker mye vann og saft så får mere enn nok veske i meg, muligens derfor jeg spiser så lite fordi magen konstant er full i vann.???

Sånn har jeg hatt det i mange uker, å det er jo ikke bra for verken oss eller ongen! :/ Jeg har hatt lyst på slush hele svangerskapet :p Drikker mye forskjellig jeg, så med andre ord så drikker vi oss super mette :/ Hoff, gleder meg til alt er over ;)

Huff,jeg er omvendt dette svangerskapet:( jeg spiser og spiser:p

Hehe :p Men det er jo bra da :D Mange av di jeg vet er gravid spiser kjempe mye :) Men jeg derimot spiser knapt halvparten av det de spiser :.p

Back
Topp