matlysta

lillebolla

Betatt av forumet
ajaj.. hvor ble det av den dærre matlysta som har vært så innmarri slitsom i det siste da? jaja, bør vell være glad for at den har avtatt litt ;) hehe.. *hmm.. sulten? njaaa.. springe til skape og ta en sjokoladebit..mmm...* flere som kjenner det meste begynner å avta litt nå som man har kommet halveis?

Har kjempe dårlig matlyst :-( å ingenting som frister.. Håper d gir seg, er så kjedelig å være på middags besøk å ikke klare å spise en porsjon middag..

Termin 10 februar <3

Jeg er matvrak :( Framdeles behov for å spise, hvis ikke kommer kvalmen fram å hilser på :(
Søtsug har jeg veldig lite av, blir kvalm om jeg tar en sjokoladebit :(

Har slitt hele veien, sliter til vanlig også med å få i meg mat til riktig tid.

I dag derimot har matlysten vært på topp.

Termin 1.februar 2014

Jeg må også spise for å ikke bli kvalm/kaste opp, men er veldig matlei.. Lei av tanken på å spise! Hehe.. Jaja, går opp og ned da. Prøver å variere og være kreativ. Kroppen min vil ikke ha chips og sånn. Litt snop går greit da., (dette er motsatt av hvordan jeg er til vanlig) derimot fisk... Kunne spist fisk HELE tiden nå! ;)

Jeg må også spise for å ikke bli kvalm/kaste opp, men er veldig matlei.. Lei av tanken på å spise! Hehe.. Jaja, går opp og ned da. Prøver å variere og være kreativ. Kroppen min vil ikke ha chips og sånn. Litt snop går greit da., (dette er motsatt av hvordan jeg er til vanlig) derimot fisk... Kunne spist fisk HELE tiden nå! ;)
Haha, jeg vil og ha fisk! Kunne hatt fiskemiddag hver dag om det var opp til meg :p

16.02.14 <3

Orker ikke tanken på mat, men må spise for å holde kvalmen på avstand. En sjelden gang får jeg helt sykt lyst på noe og da MÅ jeg bare spise det, og angrer litt etterpå fordi ingenting smaker som før. :( Gleder meg til jeg kan spise hva jeg vil, når jeg vil.

Prinsesse født i 2011
Termin 19. februar 2014 ❤

Jeg har veldig matlyst og kan spise masse! Meeen.. D er to ting som gjør meg kvalm, og d er fisk og melk.. Ikke supergunstig.. :/

Back
Topp