matlysta...

Hermansinmamma

Glad i forumet
Noen fler som er matlei? Ingenting som frister bortsett fra biff, og det blir brått dyrt!
Og i tillegg så blir jeg så innmari fort mett, orker f.eks en brødskive, og en halv posjon med middag (om jeg eter i det hele tatt)

Så da lurer jeg på om noen har forslag til middag som inneholder "lett" mat, og som kanskje ikke smaker så mye....

Jeg er helt motsatt jeg, må har mat hele tiden, blir jo aldri mett. Og vil gjerne ha mat med mye smak og mye salt. Kanskje du kunne fått litt av matlysten min? Jeg kommer til å ese ut lenge før jeg egentlig skal det... :P

Lurer på om jeg får dilla på noe denne gangen. Sist var det is - sånne som man fryser selv (Mr. Freeze). Hvis jeg ble tom for sånne og ikke fikk tak i med en gang ble jeg helt fortvilet og desperat...

Tar med glede i mot litt mat lyst :-) Kjedelig å ha det sånn, og får jo dårlig samvittighet for at jeg ikke spiser, eller spiser for lite..

Fikk ikke dilla på noe spesielt, var bare sånne perioder på par uker jeg hadde dilla på forskjellige ting..

Jeg er sulten og spiser heeele tiden, blir aldri mett. Har nesten bare lyst på usunne ting også. I går ble det en stooor pose smågodt og burger king. Ikke bra ikke bra. Må nok stramme inn snart. Du får lage deg forskjellige salater da, det er jo lett og og god mat.

Jeg sliter også veldig med matlysten om dagen. I går kveld klaret jeg å få i meg to knekkebrød. Sitter og lurer på hva vi skel ha til middag.. Kjenner at jeg er sulten, men ingenting frister :) Det går sikkert over. Jeg gikk opp 25 kg forige svangerskap og har som mål å holde meg i form denne gangen så gjør meg ingenting at jeg er litt småspist denne perioden her.

Kan dessverre ikke hjelpe deg med mattips siden jeg er så håpløs med mat selv akkurat nå  

Back
Topp