Matlyst..?

nonblond

Flørter med forumet
Andre som ikke får i seg noen ting ?? Jeg er ikke dårlig, ikke spyr jeg og er igrunn i strålende form for tida!! Men, får ikke i meg mat... Har NULL matlyst, null lyst på noen som helst form for mat og presser jeg meg til å spise, så brekker jeg meg og blir dårlig... :(

Tips eller råd anyone?? Idag har jeg vaska og rydda hele dagen, hatt besøk av en mengde folk og styrt på, fått i meg totalt 1 glass vann og to små lefser... :( Jeg må liksom gå å vente på å få lyst på noe, for så å bare klare å spise akkuratt det... helt merkelig [&:]

jeg har nesten ikke spist noe i dag..men jeg har ikke mistet matlysten,jeg finner bare ikke det jeg vil ha... har smakt på veldig mye da hehe

spst lite i dag jeg og:/ men må få i meg noe ellers blir jeg kvalm[:'(]

Jeg sliter også med å spise, men jeg går konstant kvalm uten å spy[&:] spist ei halv skive til frokost, 1 pizzastykke fra i går og 2 tacoskjell i kveld....ikke mye på en dag[;)]

huff, håper det ikke varer mange uker denne ganga[:)]

Nei, her er det motsatt. Konstant sulten, men prøver å beherske meg. Spiser ofte og lite.

Jeg har det stikk motsatte, normalt er jeg serdeles små spist, men nå må jeg ha frokost om morgenen og jeg må spise jevne måltider, hvis ikke blir jeg helt tullerusk, for ikke å snakke om moody.. men en ting er jo bra, jeg setter stoor pris på skikkelig kjerne sunn mat.

Var inne for å se om jeg fant en spise smily, men der var det mye annen smily som kansje kan beskrive hvordan vi kom i denne situasjonen..[;)]

Jeg klarer iallefall ikke "grøtete" ting.. heh, blaute, myke greier er værst... [:'(]

Merker forløbig ingenting i forhold til matlyst, men er jo bare 4+2 på vei så er litt tidlig ennå. Forrige gang ble jeg ekstremt sulten og måtte spise minimum hver 3 time, til og med på natten! Men hadde ingen kvalme eller noe så det var jo greit. Spennende å se hvordan det blir denne gangen [:)]

ORIGINAL: Nnem

Nei, her er det motsatt. Konstant sulten, men prøver å beherske meg. Spiser ofte og lite.

Er sånn foreløpig jeg også.. men var veldig kvalm i forrige svangerskap så innbiller meg at den kommer snart..

Matlyst?? Hva er det[:D]
Ikke særlig kvalm her heller,og kaster ikke opp...men ingenting frister, og blir veldig fort mett.

Jeg har god matlyst, men skulle ønske det var litt motsatt innimellom [8D] Off nei ikke lett det der... Håper det tar seg opp etterhvert [:)] 

Jeg har også veldig dårlig matlyst [:(]
Men må prøve å få i meg litt mat, ellers blir jeg sååå kvalm!

ORIGINAL: Nnem

Signerer denne ja[:'(]

Har egentlig lyst på mat, men ikke vanlig mat, egentlig bare salt mat, middag liksom.. Helst pizza[8|] Litt tidlig å få lyster eller, for begynner å ligne noe..[&:]

ORIGINAL: *obaibi*

Har egentlig lyst på mat, men ikke vanlig mat, egentlig bare salt mat, middag liksom.. Helst pizza[8|] Litt tidlig å få lyster eller, for begynner å ligne noe..[&:]

Da er vi to om den saken[:D]

samme her..ingenting frister, kvalm hele tiden..blir fort sulten igjen etter jeg har spist, men får ikke i meg noe likevel:p

Har gått bra helt til i dag egentlig..
For i dag spydde jeg og etter det har jeg vært konstant småkvalm og ikke lyst på noe..

Er akkurat det samme som jeg hadde sist gang, da var det mange som skjønte jeg var gravid ved at jeg brekte meg bare ved tanken på mat som hadde vært min favorittmat før!

Jeg fant ut for 4 dager siden at jeg er gravid. Jeg er ikke kvalm eller kaster opp, men føler også at jeg ikke klarer å spise. Om det er fordi jeg er redd for å spise noe som kan skade fosteret eller ikke, vet jeg ikke men må hele tida "tenke" for å få i meg noe. Høres det kjent ut?
Jeg er heldigvis flink til å drikke mye vann. Jeg var stor-avhengig av Cola men nå orker jeg ikke tanken og det er kanskje like greit hvis  det kan være skadelig for babyen under graviditeten.
Merkelige greier dette her... ikke langt på vei men merker allerede hormonene som fyker rundt i kroppen!hahaha

Back
Topp