Matlyst

MJ-Mamma

Glad i forumet
Hei på dere alle andre Novembermammaer[:)]
Er det flere her inne som fortsatt sliter litt med kvalmen litt utpå dagen eller noe sånt?
Har dere også problemer med matlysten?
Jeg er kvalm en gang i blant enda og er femten uker på vei nå...
Lurer kanskje på om det kan være fordi jeg nesten ikke orker noe mat omtrent,spiser ikke noe særlig mer enn ett eller to måltider i løpet av dagen,noen tips om hva man kan putte i seg for å få litt mere næring til babyen?
Er litt dumt at det skal gå utover babyen at man ikke har spesielt lyst på mat selv liksom(ingen ting som frister)...
Flere som sliter med dette?

hehe ja du sier noe der,men er visst ikke bestandig det hjelper heller har jeg funnet ut[:D]

huff... jeg orker nesten ikke tanken på brødmat i det hele tatt jeg...men må liksom prøve å få det i meg også på grunn av barnet og næringa til det!
middag,poteter er snadder om dagen,kan nøye meg  med poteter med smør på bare og jeg for det er kjempe godt.
Men det er også kjempe snadder med appelsinjuice eller eplenektar fra Nora[:D]

ORIGINAL: MHA

Hm.. Jeg er nesten lik som før jeg ble gravid jeg! Vel, nesten da - kjøtt frister ikke noe særlig lenger! Vil bare ha kylling eller magert svinekjøtt. Til nød kjøttdeig! Ellers er brødskiver favorittmaten, gjerne med litt søtt pålegg! Det glir ned i mengder! Orker ikke like mye middagsmat lenger da, men prøver å kompansere på antall brødskiver gjennom dagen!
Ellers er jeg blitt fantastisk glad i salat og juice. Masse juice!! Ananas, appelsin, eple... Helst Premium juice, sånn som ikke er fra konsentrat! NAM!!!!!!!! [:D]

bortsett fra det du skrev om kjøtt og sånn så er dette akkurat sånn jeg har det!
brødskiver med syltetøy er vinneren her[:)]
og MAAAAAAAAAAAASSE appelsinjuice! MASSE!

jeg har nå funnet en ting til middag jeg vil ha: POTETMOS, hihi[:D]

Back
Topp