matlyst

teba

Gift med forumet
har slik vanvittig matlyst at eg blir gal,spiser kvar 3.time...same forrige gang,..andre som har det slik?
heldigvis slepp eg slike "må-ha"greier som mange har...

[:)]Fikk så sykt dilla på makrell i tomat at jordmor nedla forbud mot tran....
Første gang ,som hun sa, at en gravid ikke ble annbefalt tran. Det ga seg etter hvert-i 8 mnt...Nå ELSKER jeg lukten av oljemaling,neglelakk,bensin,og alle andre ting jeg må holde meg borte fra,,,, (Men det lukter sååå nyyyydelig godt....) Er flink ,og stanhaftig! Holder meg unna!!![8|] --Spising hver annen ,tredje time varte vel til sånn ut i 4 mnt...---[:D](Da hadde jeg tasset pent og stille opp 16 kg..Men der stagnerte vekta,og har gått opp ca 20 til sammen.)

jeg hadde IKKE matlyst de fire første mnd, men nå har det snudd seg helt!!!!!!!Føler jeg spiser hele tiden.....

da eg gikk slik forrige gang la eg omtrent ikkje på meg,dvs eg la seint på meg og ikkje meir enn knappe 11 kg..
da måtte eg ete kvar 3.time fordi eg rett og slett var svolta,og det skal som kjent hjelpe på forbrenninga..
slik begynner det nå igjen,..hehe..kanskje ikkje nåla stoppe på noke høgt denne gangen helde da![:)]

Hadde en sinnsyk matlyst i begynnelsen, og det har jeg ennå hehe.. Et under at jeg ikke har gått opp no særlig. Levd siste måneden på sjokolade og gleder meg så SINNSYKT til å bli ferdig så jeg kan begynne å spise som normale folk igjen!!

Ja hadde veldi bra matlyst spesielt de tre første mnd..... å spise dempet kvalmen...

Det har vel normalisert seg litt mer etter dette, men spiser nok mer/oftere enn jeg gjorde før jeg ble gravid...

Du er nok ikke alene om matlysten nei [;)]
Jeg blir akutt sulten og hvis jeg ikke forter meg å spise ett eller annet blir jeg kvalm. Jeg går og småspiser hele dagen :) Og værre blir det vel... he he

Jeg spiste litt mer første 3 mnd for å dempe kvalmen, nå spiser jeg mindre enn før fordi jeg trenger ikke så ofte mat og kapasiteten i magen er mye mindre.

Husk at du skal mate to no, så da trengs det mer påfyll..[:D][;)] Du skal se du får en liker vakker kropp igjen etter dette svangerskapet, som den du fikk da du hadde gått med go'pia![:)]

Haade du enda kunne gitt meg LITT av matlysten din!!!! Jeg får ikke i meg noe, har gått ned 1,5 kg siden mandag og har det RÆVVVVA!!! Får i meg et par glass vann..juuuhhhuuuuu[:@]

jeg føler og at jeg spiser hele tid..har fått helt hekta på krokan is..uff må ha d hele tiden..men godt er det da..he he fikk lyst på det nå jeg...tror jeg har litt i fryseren...mmm

HER SKAL DU FÅ I MASSEVIS OG KASSEVIS!!! har nettopp ete middag for andre gang,kinamat rester!!! merkeleg kor godt alt er etter kl 8 på kvelden,spesielt dersom det er opp att varma!!!![:D]
og takk gud for at eg ikkje har noke "må ha" mat-ideer!!!!!!![:)]

Jeg spiste ofte, men lite for å "kurere" småkvalmen. Når kvalmen ga seg rundt uke 18 så trengte jeg ikke spise aå ofte lengere. Nå merker jeg at å spise små måltider, men oftere er det beste for meg fordi magen blir så for mett og plassen til mat er blitt mindre nå som jenta vår tar mer plass [:)]

har det sånn jeg også.

Må ikke ha noe spesielt, men MÅ ha mat hele tiden....

Blir nok stor og svær etterhvert, for jeg spiser MYE!!!!!

Back
Topp