Matlyst

Lina88

Forelsket i forumet
Flere som sliter med matlyst? Jeg kan stå i flere minutter på kjøkkenet før jeg klarer å bestemme meg. Ingenting frister, men jeg er såpass kvalm at jeg må spise. Magen er tom, men samtidig vrenger den seg av tanken på mat. Og tarmene er helt på bærtur. Ene dagen er det full stopp og andre helt motsatt :bored:
Husker jeg hadde det sånn her sist også:banghead:
Er 7+5 idag :Heartred
 
Jupp! Men det er kvalmen som fucka med det meste i mitt liv no. Må skyndte meg å hente pålegg ut av kjøleskapet, skyndte meg å smøre på, før inntrykks og luktene gjer at eg brekker meg. Må tenke ut på forhånd kva eg skal ete. Har eit begrensa utvalg, enten knekkebrød med noko salt pålegg (og egg til), eller noko mosa middagsmat. Helst potetstappe :confused005 Ååå, som eg gleda meg til å kunne nyte mat igjen!
 
Jupp! Men det er kvalmen som fucka med det meste i mitt liv no. Må skyndte meg å hente pålegg ut av kjøleskapet, skyndte meg å smøre på, før inntrykks og luktene gjer at eg brekker meg. Må tenke ut på forhånd kva eg skal ete. Har eit begrensa utvalg, enten knekkebrød med noko salt pålegg (og egg til), eller noko mosa middagsmat. Helst potetstappe :confused005 Ååå, som eg gleda meg til å kunne nyte mat igjen!


Føler med deg! Lukter har begynt å bli verre her også :(
Vet jo at dette er for en periode. Men herregud så irriterende der er! Mat jeg spiste hver dag før klarer jeg ikke tanken på nå:banghead:
 
Føler med deg! Lukter har begynt å bli verre her også :(
Vet jo at dette er for en periode. Men herregud så irriterende der er! Mat jeg spiste hver dag før klarer jeg ikke tanken på nå:banghead:

Kjennest ganske seigt ut sjølv om det er berre for ein periode. Veke inn og veke ut med å vurdere kva som er mest spyvennlig :meh: Gledar meg sånn til å dele eit måltid med andre, ha matlyst, kose seg med maten. No er alt eit jag for å prøve å holde på det lille eg får i meg.
 
Kjennest ganske seigt ut sjølv om det er berre for ein periode. Veke inn og veke ut med å vurdere kva som er mest spyvennlig :meh: Gledar meg sånn til å dele eit måltid med andre, ha matlyst, kose seg med maten. No er alt eit jag for å prøve å holde på det lille eg får i meg.


Skjønner deg godt! Man blir jo litt småsprø av å ha det sånn her :depressed: håper ukene går fort til uke 12!
 
Her også!
Nesten ikke lyst på noe som helst.. sinnsykt slitsomt og kjedelig. Kan stå å lage middag for å nesten ikke røre den når jeg skal spise.
 
Her også!
Nesten ikke lyst på noe som helst.. sinnsykt slitsomt og kjedelig. Kan stå å lage middag for å nesten ikke røre den når jeg skal spise.

eneste som frister her nå er pasta. Så ender ofte opp med det:shifty:
 
Går mye i brødmat da det er lett å svelge. Og nudler/supper. Har en rar smak i munnen og vil kaste opp bare eg ser mat.. Er også 7+5 i dag så en del uker av denne dritt kvalmen igjen ennå :/ har i tillegg to små som ikkje skjønne koffår mamma ikkje kan leke å er mye dårlig
 
Samme her også.... spiser mye frukt, eneste jeg ikke blir kvalm av. 9+2 i dag.
Håper det går over snart :)
 
Back
Topp