Matlyst

Fra2til3

Gift med forumet
JuniJubel2021
Søvnløs i september 2025
Jeg har veldig dårlig matlyst. Er heller ikke noe flink til å få i meg nok veske.. Alt byr imot[emoji85]
Er det noen som har ett par triks på lur til ei som kun har lyst på mat jeg ikke kan/ikke burde spise[emoji4]

Hva spiser du om dagen?[emoji1] Kanskje jeg kan bli litt inspirert.

Drikker sjokomelk, litt vann og litt brus uten sukker.
Lite som frister for tiden.
Spiser fordi jeg må ha næring og kjenner sult, men har ikke matlyst. Ender med å spise det vanlige.

I mine to forrige svangerskap sverget jeg til brødskiver med leverpostei og sylteagurk og sjokolademelk!

Nå spiser jeg ikke leverpostei lenger så det går i banan (som pålegg) og gulost og stekt eller kokt egg, alt ettersom hva som frister mest der og da. [emoji5]

Kiwi og grønne epler...spiser 3-4 kiwi om dagen [emoji28]
På jobb blir det knekkebrød med gulost eller syltetøy.[emoji4]

Skiver med ost og agurk og eplejuice til, det syns jeg er digg for tiden! Og appelsiner kuttet i båter [emoji4] ellers føler jeg det nok likt som deg. Bortsett fra at dette frister innimellom, sliter jeg også med at jeg ikke har lyst på mat, spesielt typ middag, og vanskelig med drikke. Prøver å spise det jeg får lyst på [emoji4]

Kjenner følelsen din. Siden kvalmen kom i helgen. Veldig lite mat som frister. Kjenner jeg er sulten, men føler mat byr meg i mot. Lagde meg ostesmørbrød i kveld, det smakte faktisk godt.

Frukt, sånn som epler og kiwi. Skal du ha brødskive er smørepålegg enklest synes jeg[emoji4]
Eplejuice med en liten skvett vann i, og et glass Biola[emoji4]

Ingen matlyst her, ikke spesielt kvalm heller. Maten smaker rett å slett vondt og blir fort mett.

Ingen matlyst her heller. Iskalde appelsinbåter frister, men kun det. Får ikke i meg nok væske eller mat noe som gjør formen enda verre [emoji85]

Har vært kvalm til og fra i flere uker allerede, gjerne hele dagen. Men nå er det mest etter jeg har spist frokost. Jeg sverger til armbånd med kule på, det funker faktisk:) Brukte dem i forrige svangerskap også.

Sist jeg gikk gravid fikk jeg hyperdilla på dobbel cheeseburger fra Mc Donalds. Spiste det typ hver dag [emoji28] Eneste jeg ikke kastet opp av.

Denne gangen prøver jeg å være litt mer sunn og variert i kostholdet. Fjordland havregrøt med eple går det litt av, granatepler, tomat, agurk, mango og til middag har vi for det meste hatt wraps med div kjøtt og grønnsaker. Prøver å spise litt nøtter for å få opp kalorinivået :) man blir jo kvalm om man spiser for lite.

Sist jeg gikk gravid fikk jeg hyperdilla på dobbel cheeseburger fra Mc Donalds. Spiste det typ hver dag [emoji28] Eneste jeg ikke kastet opp av.

Denne gangen prøver jeg å være litt mer sunn og variert i kostholdet. Fjordland havregrøt med eple går det litt av, granatepler, tomat, agurk, mango og til middag har vi for det meste hatt wraps med div kjøtt og grønnsaker. Prøver å spise litt nøtter for å få opp kalorinivået :) man blir jo kvalm om man spiser for lite.
Ahhh guuuud .....nå fikk jeg skikkelig lyst på cheeseburger fra maccern.:)

Back
Topp