Matlyst

Hverdagsmamma

Forelsket i forumet
Flere som sliter med manglende matlyst? Jeg ammer fremdeles storesøster, så jeg burde prøve å holde egen vekt oppe og få i meg viktige næringsstoffer, men det er vanskelig når matlysten er på bunn. I forrige svangerskap var jeg sulten hele tiden. Hva spiser dere når dere må tvinge i dere mat? Her går det i egg og brød med leverpostei stort sett.

Prøv mager kesam med jordbærsyltetøy eller saft. Spiste mye av det når jeg måtte tvinge i meg mat tidligere pga dårlig matlyst.
Prøv deg frem med forskjellig krydder for mer smak.

Takk, det skal jeg forsøke! Brekker meg av alt for tiden!

Huff, skjønner det er vanskelig. Hva med sånne snackgulerøtter og sukkererter?
Vannmelon er jo bra for å få i deg væske også.
Coop Extra har 2 for 25 på blåbær og bringebær og 19,90 for jordbær. Blandet med vanilje kesam gir deg både proteiner og karbohydrater :)

nei, her eter jeg hele tiden føler jeg...
om jeg ikke spiser måltider så har jeg et eller annet i kjeften... enten grønnsaker eller noe usunt... :(
Helt likt!!
Forrige svangerskap spiste jeg en hel stor sjokoladeplate hver dag, i flere måneder.. Prøver å unngå det denne gangen. Hahaha

Coop Extra har 2 for 25 på blåbær og bringebær og 19,90 for jordbær. Blandet med vanilje kesam gir deg både proteiner og karbohydrater :)
Og det er supergodt!!!

Verdt et forsøk, tusen takk :-)

Back
Topp