Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Å kunne velge mellom all verdens frokostmat, brød, pålegg, juicer.. Men bare orke lett grovt brød med nugatti.. Sukk!
10+0 i dag, og jeg spyr fortsatt, men nå er det mer sjeldent og i motsetning til før så orker jeg ikke visse typer mat. Gleder meg til kvalmen går over.
Kjenner på det samme, jeg spyr ikke så mye, men kjenner det bobler der nede hvis jeg spiser for mye, for lite eller noe jeg ikke har så lyst på. Det eneste som ser ut til å holde kvalmen borte her er landgang med ost og skinke, evt. brød med ost og skinke, men kan jo ikke leve på det. For en gangs skyld frister det ikke med frokostbord med utallige muligheter
vi får bare tenke positivt -det er jo bare en periode
Ja fyllesyk er ordet! Her har jeg hatt noen helt kvalmefrie dager i det siste og trodde kanskje det verste var over. Men i dag er kvalmen på gli igjen..! Men jeg prøver å fokusere på at det kommer til å være verdt det! Bare 2,5 uke til ultralyd, så kan jeg senke skuldrene