Matlyst!!!

arw1

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Hjelpes meg, kunne spist alt jeg kommer over!!
nesten så jeg ønsker fødsel snart, for skal dette fortsette i en mnd til, klarer jeg sikkert å pådra meg 10-20 ekstra kilo før lillebror kommer .....!!!

Kroppen som forbereder seg til ammingen kanskje? ;)
Jeg har heller dårlig matlyst for tiden, kjedelig det også...

Håper det ;)
Kiloene gikk jo ganske greit av sist...men tror jeg nærmer meg det jeg gikk opp sist og har jo som sagt en mnd igjen ;p

Du trenger det sikkert :) Så lenge det er sunn/vanlig mat er det ikke så farlig, tenker jeg, er det bare sjokolade og is er det kanskje verre :P

Jeg har lyst på mye, men syns det er så dårlig plass i magen at spiser ikke så veldig mye..

matlyst ja... nesten konstant!

Godt å høre vi er flere! :)
Heldigvis er det orntli mat jeg har lyst på, helst brødmat :)
Meeeen, blir jo sef litt sjokolade og da :/

Mat ja ;) fysen på noe ofte,spesielt kvelden tlil tider... Ikke noe spesielt nødvendigvis....bare det er godt ;)

Offa, ikke snakk:p Vært i byen og endte opp med stor pommes frites, smoothie og sjokolade:p

Mat er svært så godt for tiden ja! :) Kan ikke spise så alt for mye av gangen for da kaster jeg opp, men spiser mange ganger om dagen :) Enda bra det ikke bare er meg som tenker maaaat store deler av dagen :P

MmmmmmMAT. Henger meg på matbølgen. Nettopp lagd chicken nuggets til middag. Ti til samboer og ti til meg. Endte opp med at jeg plukka to av tallerken til samboer. HAHA. Matvrak :)

Har blitt veldi glad i isbiter då, som snacks ;) heilt ok, sia da ikkje e kalorier i dei ;) no e da 2 timer siden eg åt, og er skikkelig svoltne igjen! :P litt slitsomt egentlig...

Hjelpes meg, kunne spist alt jeg kommer over!!
nesten så jeg ønsker fødsel snart, for skal dette fortsette i en mnd til, klarer jeg sikkert å pådra meg 10-20 ekstra kilo før lillebror kommer .....!!!

er der jeg også ! Gått fint til nå, men nåååå går jeg å lusker rundt skapene ...

Jeg å! Spiser som en hest, blir aldri mett, lyst på noe hele tida:p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Back
Topp