Andre som sliter med matlysten? Eg har liksom ikkje lyst på annet enn snop men d får eg ikkje lov å spise for ifølge jordmor skal ikkje eg legge på meg i det hele tatt... Blæh...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg sliter også litt. Har liksom ikke lyst på noe, og blir ofte mett når jeg lager mat...Andre som sliter med matlysten? Eg har liksom ikkje lyst på annet enn snop men d får eg ikkje lov å spise for ifølge jordmor skal ikkje eg legge på meg i det hele tatt... Blæh...
Så utrolig flink du er da!Sulten annenhver time kjennes det ut som
prøver å holde meg til 3-4 måltider pr dag, og noen mellommåltider innimellom..
Men har egentlig mye mer lyst på snop enn mat jaunner meg i helgene, men passer på i ukedagene
![]()
Jeg sliter også litt. Har liksom ikke lyst på noe, og blir ofte mett når jeg lager mat...
Mye lettere å ta en kvikk lunsj, kjeks eller yoghurt.
Hvorfor får du ikke legge på deg da?
Litt godis må da være lov?
Det forstår jeg!På grunn av at eg har så høg bmi...
No gleder eg meg til juli og babyen e komt og folk slutte å følge med på vekta mi![]()
Det forstår jeg!
Men man skal jo ikke slanke seg i svangerskapet, så dumt at folk legger seg opp i antall kg.
Jeg gleder meg også til tiden etter at babyen er født. Da skal jeg kose meg med salami på brødskiven, mer snop, junk food.... Alt med måte da. Hi hi!![]()
Det var bare første del av graviditeten at appetiten var fryktelig dårlig, nå vil jeg bare ha noe å spise hele tiden. En av fordelene med å være i full jobb er at jeg ikke har tid til å spise utenom matpausen, når jeg er hjemme vil jeg bare spise og spise og spise. Jeg syns egentlig det er rart at det ikke vises mer på vekten enn det gjør.
Samme her, bare bytte ut salamien med roastbeef d savne eg så sykt!![]()
Andre som sliter med matlysten? Eg har liksom ikkje lyst på annet enn snop men d får eg ikkje lov å spise for ifølge jordmor skal ikkje eg legge på meg i det hele tatt... Blæh...