Matlyst..

mie84

Glad i forumet
Matlysten har så å si ikke vært tilstedeværende hos meg i det siste, men idag har jeg endelig fått i meg litt mer mat.

Dagen idag har jeg fått i meg en youghurt, et ristet brød med mager ost, to sjokoladeringer (kjeks), 2,5 vaffel og en lollipop is =D

Hva har dere spist?

I går spiste jeg 1 brødskive med egg, kanskje 3 skjeer med ris og innbakt kylling med sørsøtsaus-bit, en yoghurt og en appelsin :/ Har dager der jeg knapt får i meg mat, fordi jeg _ikke_ har lyst på, mens andre dager er helt vanlige.

Der må være ubehagelig å ikke få i seg mer mat enn dette... Jeg har det helt motsatt og er veldig sulten for tida. Føler jeg bare mååå ha mat. Jeg er helt vanlig bygd, men er redd jeg kommer til å gå opp noe fryktelig hvis dette fortsetter. Prøvet å holde meg til sunne matvarer da oggodteri og snacks har jeg ikke noe lyst på heldigvis!

Rart hvor forskjellig kroppen reagerer! Min kropp skriker etter mat hele tiden! Jeg er og redd for at vekten vil skyte til værs, for hvis jeg er sulten så måå jeg ha mat, ellers så blir jeg uvel! Får satse på at alle stabilserer seg når vi når slutten på 1.trimester! ;)

Back
Topp