matlyst...

litlebamsen

Blir kjent med forumet
er det noen andre som ikke har noe særlig med matlyst her inne? Sliter slik med matlysten har ikke lyst på noe som helst.  
 
har det også sånn......mår først finner ut hva jeg eventuell kunne like og da får jeg matlyst når jeg begynner å spise. det går litt opp og ned men når samboeren lager noe jeg ikke har lyst på, klarer jeg nesten ikke å spise......

men det har allerede blitt bedre de siste ukene. kjedelig siden jeg ikke får lov å spise mye av det jeg liker best (alle salami og spekeskinepålegg f.ex)
 
Jepp, må nesten tvinge i meg mat for tiden.. Eier ikke matlyst.. sulten engang i blandt...
Men må jo få i meg noe om dagene, skulle ønske det var mere.
 
Hadde det sånn for en stund siden.. Ikke matlyst i det hele tatt, og det å bestemme hva som skulle være til middag feks kunne jeg bare glemme... ville jo ikke ha noe:p
Men, om jeg bare fikk servert maten uten og bestemme om jeg ville ha det eller ikke, klarte jeg spise litt...
Men nå har det plutselig gått seg fint til igjen:) Uten at jeg egentlig har merket når det skjedde...

Har ukes-meny på middagen, og det er veldig greit.. for da slipper jeg tenke på hva jeg har lyst på.. da spiser jeg det som er på menyen:)
 
Back
Topp