Matlyst!

Frisør1

Gift med forumet
Ja nå har det begynt igjen...matlysten er på topp og jeg propper i meg..oppblåst og forstoppelse...ingen god kombinasjon

Ser allerede blubbet og fæl ut....FLERE??

Jeg har en matlyst uten like! Føles ut som om jeg er sulten hele tiden...

Jeg og kan spise hele tiden! Sååå oppblåst. Forrige svangerskap var stikk motsatt. Da var jeg kvalm og dårlig, og hadde null matlyst. Så jeg liker dette bedre faktisk :)

Sulten som bare det, men kaster opp alt jeg spiser så ingen god kombinasjon :( Sist gang gikk jeg ned 12 kg under graviditeten så er spennende å se hvordan det blir denne gangen.

nesten konstant sulten,men er ingenting jeg har lyst på :-/

Har ikke matlyst denne gangen.. :( blir kvalm når jeg spiser. Sånn var det ikke med nr.1 - da var det motsatt..

Har ikke matlyst og er heller ikke sulten. I begynnelsen ville jeg kun ha fisk, men nå vil jeg ikke ha det heller... Blir kvalm av å spise.. :(

jeg har blitt et matmonster! propper i meg alt jeg kommer over! Og jeg er så oppblåst at jeg ser ut som jeg er i 12 uke ;)

Kvalm og sulten om hverande. Jeg er veganer da jeg får intense magesmerter av animalske produkter, men guuud, når jeg går forbi ostedisken på meny vibrerer nesa mi. Det lukter helt himmelsk og jeg har lyst til å proppe i meg. Har klart å holde meg unna (foreløbig).

Føler meg konstant sulten!! Håper det går over snart.. ;) Er veldig oppblåst også! Føler buksene er stramme allerede 

Føler meg konstant sulten!! Håper det går over snart.. ;) Er veldig oppblåst også! Føler buksene er stramme allerede 

Skikkelig matlyst også.Går og spiser nesten hele tida.
I stad etter middag (og da mener jeg rett etter) rista jeg to brødskiver som jeg spiste med leverpostei.

Back
Topp