Matlyst

Mollå

Gift med forumet
Jeg eier ikke matlyst nå om dagene! Orker liksom ingenting, også blir jeg så fort kvalm/uggen av maten[:'(]

Sist svangerskap hadde jeg ekstrem matlyst i starten og kunne spise alt jeg kom over, men ble sengeliggende pga hyperemesis fom uke 13.

Er det andre som har dårlig matlyst om dagene? Hva spiser dere? Tips?[:)]

Det eneste jeg klarer å spise er brødskive med leverpostein, blåbær eller tyttebær. Ingen av tingene hjelper på, men det er sabla godt.[:)]   Men spyr av lukten til hvitløk.[:'(]

har egentlig ikke hatt noe problemer med mat og kvalme, før i går kveld. så dette skal bli spennende fremover om jeg faktisk får i meg mat uten at jeg brekker meg

Jeg er bare mer sulten[&:] Akkurat som sist... og da la jeg på meg 35+++ så har ikke helt planer om det igjen... Er bare så ufattelig vanskelig å holde seg til knekkebrød når man har lyst på alt annet [8D]

Jeg har omtrendt ingen matlyst om dagen...! Presser i meg litt mat bare for å ha noe i magen...merkelig. Forrige gang var jeg matvrak, men men...det kommer seg vel etterhvert tenker jeg [:)]

jeg har ikke matlys , men det kommer seg ut på ettermiddagen:9

Har selv ingen matlyst...Kvalmen har kommet og jeg bare må spise for å holde den i sjakk, men etter en time eller noe er den jo tilbake...

Kan ikke gå å spise hele tiden heller...JEg som har "akkurat" mistet 10 kg, har ikke tenkt å gå opp de igjen, med mindre det har med svangerskapet å gjøre...[:-]

Jeg kan spise, spise, spise jeg!!

Back
Topp