Matlyst.....

sunway

Forelsket i forumet
Andre som har problemer med matlysten? Jeg er en del plaget med kvalme, men føler ikke at det er hovedproblemer mitt. Problemet jeg sliter mest med er at jeg ikke har matlyst, eller føler jeg har lyst på noe, men ingenting frister meg. Jeg klarer ikke å glede meg over mat lengre... syns dette er ganske deprimerende. Noen andre som har det sånn?

huff, jeg er HELT motsatt, og vet ikke om det er så mye bedre...legger på meg allerede, jeg...

heisann[:)]
hadde det slik jeg også rundt fra uke 7-15 ca.hadde ikke lyst på noe mat,ikke favorittmaten min TACO heller,ble bare kvalm av tanken....som regel alt jeg prøvde å spise kom opp igjen.Det var ekkelt så lenge det varte,men heldigvis gikk det over.Er ikke noe gøy å ikke ha matlyst!viktig me mat(næring)denne tida[;)]

Ja, det er jo viktig med mat, men det er jo så guffent å spise noe som ikke frister. Spiser hele tiden jeg, for å døyve kvalmen, men noen ganger må jeg spy, og det er ikke alltid på grunn av kvalmen, men på grunn av at maten vokser i munnen på meg. Uff....
Favorittmaten min er også taco, eller var det i vert fall. Får jeg noen gang lyst på det igjen??

ja,du får nok lyst på taco igjen ja[:D]
bare vent å se du[:)]

Da går jeg bare smøre meg med tålmodighet. Tusen takk for trøsten. Gleder meg til å spise taco igjen og at det skal smake fortreffelig.

det er så godt når du våkner en dag å plutselig har lyst på alt mulig slags mat![:)]kjempedeilig,holdt på å spise meg ihjel jeg[;)]

Har ikke matlyst jeg heller..
er så sulten at kvalmen gnager til tider, men har ikke lyst på noenting[8|]

Uff, nei ikke si at det varer så lenge da? Trodde det skulle gi seg snart jeg. Kan ikke huske jeg hadde det sånn i forrige svangerskap.

Dette høres jo bedre ut, men syns dere er plaget med kvalmen lenge. Trodde den ga seg etter et par måneder jeg?

Hei Sunway. Me slit nok med det samme problemet! Eg har òg vore kvalm dei siste vekene og INGENTING friste! Prøve å eta ofte - for det hjelper jo litt på kvalmen, men det er ikkje så lett. Er svært sensitiv for luktar og ein av mine store barrierer for tida er å opna kjøleskapet....der luktar det rart! [:'(] MEN, eg har hatt eit par dagar som har vore litt betre den siste veka - så kanskje, kanskje kvalmen er i ferd med å gi seg..

Ja, vi får håpe kvalmen er på retur. Jeg fikk tabletter mot kvalmen hos legen min, P...., husker ikke i farten. De hjelper godt mot kvalmen, men ikke mot matlysten. Har tatt 3 tabletter hele svangerskapet. Tar de bare i nøden, er litt skeptisk til dem da. Men i dag har jeg en bra dag, i vert fall så langt. Så får bare håpe det holder seg, ut dagen i vert fall.

Back
Topp