Matlyst = null

Mrs White

Forelsket i forumet
Er det flere enn meg som ikke har matlyst om dagen? Jeg sliter skikkelig med å få i meg mat nok, og ikke minst å finne mat som jeg tror at jeg kan spise. Jeg blir kvalm av tanken på mat..samtidig som jeg er sååååå suuuøtn at magen skriker og jeg er svimmel. :-(

Har det sånn jeg og... Brød er ekkelt, men jeg får i meg middag, bare i litt mindre mengder enn før.

Samme her, jeg hadde en god appetitt under graviditeten, men etter fødselen så er den lik null. Må presse i meg mat selv om jeg ikke føler meg sulten. Men kan dårlig matlyst påvirke melkeproduksjonen? 

Huff, man blir jo nesten gal sånn her på slutten av graviditeten (jeg hadde termin igår, still no baby). Våknet kl 01 av at jeg var sååå sulten at magen ropte høyt, jeg hadde heldigvis tenkt på det og hadde en banan liggendes ved sengen. Halvsyv våknet jeg av at jeg måtte tisse (det var vel femte gangen denne natten) og vel oppe følte jeg meg litt kvalm, men jeg prøvde å ignorere og prøvde å sovne om... Men jeg måtte gi meg fordi jeg fikk halsbrann fra hell og holdt på å kaste opp. Så jeg satte meg opp i sengen og prøvde å konsentrere meg om å ikke kaste opp. Satt sånn ca i en halvtima sen stod jeg opp. Måtte tydeligvis tømme tarmen også (jippiii, enda mer sulten!) Gikk ned å lagde meg to skiver m jordbærsyltetøy for ekstra energi, samt et stort glass melk som er omtrent det eneste jeg kan drikke på morgenen. Melk og vann. Så nå sitter jeg her, fremdeles sulten. Fremdeles halsbrann. Fremdeles kvalm, men klarer ikke å spise noe mer... :-( Og trøtt naturligvis.

Back
Topp